זמר מתחיל – טיפים לזמרים חובבניים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אני זמר מתחיל – מאיפה ואיך מתחילים קריירת שירה? לפניכם מגוון טיפים לזמרים חובבניים וזמרות מתחילות. אולפן הקלטות לזמרים וזמרות מתחילים כאן בשבילכם!

כל מי שחולם להתעסק במוזיקה חולם להצליח בגדול, ליצור אחריו קהל ציבור נאמן, לבנות סביבו בסיס טוב להצלחה ולעשות הכל באופן מקצועי שמתאים לכיס של זמרים מתחילים.
לפני שאתם רצים לכתוב שירים, להלחין בעצמכם או למצוא מלחין ולהרים הפקה שלמה – מומלץ להתחיל עם שירי קאבר של זמרים מוכרים ומצליחים, שירים המוקלטים באולפן הקלטות מקצועי, עתידים להזניק את הקריירה ולבנות אתכם כזמרים גדולים.

אולפן הקלטות מקצועי לזמרים מתחילים – יש דבר כזה!

הימים בהם אומנים מתחילים היו מקליטים במיקרופון המחובר למחשב או באולפן הקלטות מאולתר ולא מקצועי – נגמרו.
אולפן הקלטות מקצועי אינו נחלת הזמרים הגדולים כבר מספר רב של שנים, “אולפני לי-רון” בחרו לאפשר גם לזמרים המתחילים את האופציה לשעת אולפן הקלטות מקצועי במחיר נוח לכל כיס ובתנאים איכותיים ומקצועיים בהתאם לזמרים הגדולים.

אולפן ההקלטות המקצועי של “אולפני לי-רון” מאפשר לכל סוגי הזמרים להקליט את השיר הנבחר שלהם, גם לזמר מתחיל מגיע מפיק מוזיקאלי מקצועי המלווה את כל תהליך ההקלטה, מבצע סבבי הקלטה בהתאם לצורך ודואג לביצוע המושלם ביותר עבור הזמר או הזמרת.
יחד עם האינטראקציה עם המפיק המוזיקאלי אתם נכנסים לאולפן הקלטות מקצועי אישי עבורכם, האולפן מאובזר בבידוד אקוסטי איכותי ובציוד סאונד והקלטה מתקדמים להקלטה באיכות גבוהה מאוד.
כמו הזמרים הגדולים, גם קולכם עתיד לעבור עריכה ושיפור בהתאם לצורך, באמצעות תוכנות סאונד מתקדמות לתיקונים ועריכת הקלטת קול ויצירת שיר קאבר מקצועי.

תתחילו לאט ובטוח, בנו בסיס להצלחה גדולה

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

טעות גדולה של זמרים מתחילים רבים היא הניסיון לפרוץ בגדול ומהר, טעיות שזמרים מתחילים עושים מתחלקים בדרך כלל לשלושה מצבים עיקריים:
חשיפה גדולה ומהירה מדי – המקרה הנפוץ ביותר כבר למעלה משני עשורים, זמרים מתקבלים לתכנית ריאליטי למוזיקה ונחשפים לציבור מגוון ורחב תוך כמה רגעים.
במקרה שכזה זמר מתחיל מדומה לשחיין שרק עכשיו לומד לשחות ונזרק למים עמוקים מאוד, רוב הסיכויים שהזמר או הזמרת לא ישרדו והנפילה תהיה כואבת וקשה לשיקום (לא קל לבנות תדמית מחדש).
התחלה לא מקצועית – טעות שחוזרת על עצמה פעמים רבות היא ניסיון להקליט שיר דרך אפליקציה בנייד, מיקרופון מחשב או אפילו אלתור אולפן הקלטות ביתי שלא יכול להגיע לרמה של אולפן הקלטות מקצועי.
שיר קאבר חייב להיות מקצועי, כל תוצאה אחרת תמנע מכם למשוך קהל, תעכב את ההצלחה שלכם ועלולה להשאיר חותם של חובבנות.
השקעה כספית גדולה כבר בהתחלה – חלק מהזמרים המתחילים נעזרים בהורים אמידים או אמצעים קיימים כדי להרים הפקות סביבם, ישנם מקרים קיצוניים כמו ניקול ראידמן שבחרה להזניק את קריירת השירה שלה באמצעות שירים וקליפים בעלות של מיליוני שקלים.
השקעה כספית גדולה ככל שתהיה לא בהכרח תבטיח הצלחה, השקעות גדולות מדי כבר בהתחלה יגרמו לסלידה או גיחוך בקרב הקהל.

הקלטת קאבר באולפן הקלטות לפני שעושים סינגל ראשון

תהליך הקלטת שיר קאבר לזמרים מכל הסוגים הוא פשוט ביותר, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור שיר וליצור קשר עם משרדי “אולפני לי-רון“, ספרו על עצמכם ואיזה שיר בחרתם ותדאגו לשריין מספיק זמן מראש יום ושעת הקלטה באולפן המקצועי.
זכרו, אם תפעלו לאט ובטוח ותבנו בסיס מקצועי כזמרים מצליחים, תוכלו תוך זמן יחסית קצר להפוך לזמרים מובילים ומצליחים.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן