מתנה זמר/ת ליום אחד – הפתעה מס' 1 ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום ההולדת הוא מאורע חשוב ומרגש אשר מציין את לידתנו. ביום זה נהוג לחגוג את המאורע עם הקרובים אליכם  בצורה מפנקת ומהנה, זה יכול להיות סרט טוב, בית קפה, מופע, חגיגה בספא עם חברים ועוד. לא משנה באיזה דרך תבחרו לחגוג, עם הזמן נמאס לחגוג בדרך הבנאלית מדי שנה ורוצים שינוי. אחד השינויים לתת מתנה מיוחדת ומרגשת לחבר או בן משפחה קרוב, זה מתנה זמר ליום אחד. מדובר על מתנה מקורית ומהנה שבה נכנסים לאולפן הקלטות ומקליטים שיר מקורי שמתאים לאירוע של החוגג ואף הומוריסטי.

מתנה מקורית ליום הולדת – זמר ליום אחד או זמרת יום אחד

זמר ליום אחד היא מתנה מקורית ומרגשת ליום הולדת בכל גיל. עם זמר ליום אחד, תוכלו לתת לחבר או בן משפחה קרוב מתנה מקורית ושונה שתיזכר לאורך שנים רבות. מתנה זמר ליום אחד, אינה דורשת ממכם להיות עם קול כמו זמר, כל מה שאתם צריכים זה לבחור שיר מתאים ממגוון השירים המוצעים לכם, לבחור את המילים המתאימות שיכתבו לכם ויש לכם שיר מקורי, מצחיק ומתאים לחוגג האירוע. את השיר תוכלו לשיר לבד או עם כמה אנשים תלוי בבחירתכם. עם זמר ליום אחד, תוכלו גם להגשים חלום ישן ולחוות מה זה להיות זמר, כך שלא רק שאתם מעניקים מתנה מקורית ומיוחדת אלא גם מגשימים חלום ישן.

בנוסף לכך, אתם מתנה זמר ליום אחד היא הבחירה המתאימה ביותר להפתיע את החבר או בן המשפחה, מאחר שאין מצב שמישהו מבעלי המשפחה חשב והקליט שיר לפני כן. לכן זוהי מתנה בטוחה לחוגג האירוע ומרגשת עד מאוד גם את מביא המתנה וגם את חוגג האירוע. הביקור וההקלטה באולפן היא חוויה מיוחדת, מהנה ומרגשת, והיא כוללת בין היתר את אנשי המקצוע המקצועיים שעוזרים בעריכת הקלטת השיר ואף אם יש זיופים הם יודעים להעלים אותם עם טכניקות שונות. בנוסף לכך, הם עוזרים לכם להוציא מכם את המיטב שבכם את הזמר שחבוי בכם.

זמר ליום אחד – המתנה המרגשת שכל חוגג ישמח לקבל

זמר ליום אחד היא מתנה מרגשת ומיוחדת שכל אחד ישמח לקבל. מדובר על שיר מקורי ולא עוד סתם משהו חומרי שמקבלים ואין מה לעשות איתו. מתנה זמר ליום אחד, היא מתנה מרגשת עד דמעות אשר נזכרת כחוויה מהנה, כיפית ומרגשת עד מאוד. ומה שטוב במתנה זמר ליום אחד, שזוהי מתנה שמקבל האירוע מבין עד כמה אתם חשובים לו בחיים, ועד כמה אתם  משקיעים בו. זמר ליום אחד מתנות, היא דרך הדרך הטוב ביותר להגיד לחוגג עד כמה הוא חשוב ולמה שווה להשקיע בו. זה לא משנה איזה קול יש לכם, העיקר הכוונה שהתאמתם כדי להיות מקוריים ולהפתיע את החבר עם מתנה מקורית ומרגשת שאף אחד לא חשב עליה.

למי מתאימה הפעילות?

זמר ליום אחד מתאים לכל מי שרוצה להפתיע במתנה מקורית את האדם היקר לו בין אם זה חבר, בן או בת זוג, קרוב משפחה ועוד. את המתנה ניתן לחשוף ביום האירוע עצמו, אך אם אתם רוצים להפתיע את החבר או בן או בת הזוג, תוכלו לכסות את העיניים ולקחת אותם לאולפן הקלטות ולתת להם מתנה זמר ליום אחד או מתנות זמרת ליום אחד.

כיצד מתבצע הקלטת זמר ליום אחד?

הקלטת זמר ליום אחד מתבצעת באולפן הקלטות ביחד עם אנשי מקצוע בתחום. הזמר או הזמרת שנכנסים לאולפן ההקלטות בוחרים מבין מאגר מגוון של שירים את השיר המתאים לחוגג האירוע. לאחר מכן הם מבצעים קאבר לשיר עם מילים מתאימות לאירוע עצמו. במידה ויש להם שיר מקורי משלהם ניתן להקליט אותו ולהלביש על הלחן מילים מתאימות או לשיר את שיר כמו שהוא. צוות האולפן עוזר לזמרים להתאמן על השיר שהם בחרו ולבצע אותו הכי טוב שיש ובאיכות הכי טובה. לאחר ההכנות השונות, מתחילים הזמרים בהקלטת השיר, בשלב זה הם עומדים בחדר ההקלטות המקצועי אל מול אנשי המקצוע עם אוזניים על האוזניים ושרים את השיר עד לקבלת התוצאה הטובה.

לאחר קבלת הטייק המושלם של השיר והקלטת השיר, צוות האולפן עובר על השיר שוב ומשפר את ההקלטה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. שיפור השיר מונע זיופים ורעידות בקול וקבלת קול מושלם שדומה לשירה של זמר מקצועי. לאחר שיפור הזיופים והרעידות מתקבלת הגרסה הרשמית של השיר שנשלח ללקוח, במידה והלקוח אישר אותה ניתן לקבל אותה כדיסק, במידה ולא מבצעים עוד תיקונים לשיר עד שהוא יוצא מושלם בהתאם לבקשת הלקוח.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן