הקלטת קאברים באולפן הקלטות מקצועי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

זמרים רבים מחפשים להקליט קאבר באולפן הקלטות מקצועי ממש כמו הזמרים הגדולים במדינה, מרבית הזמרים אינם מגיעים עם שיר ולחן מקורי משלהם והקלטת קאבר לשיר מוכר היא ההזדמנות שלכם לפריצה הגדולה וההצלחה בתעשיית המוזיקה.
למה לא מקליטים קאבר לשיר בבית? ואיך אולפן הקלטות מקצועי יוכל לעזור לקריירה המוזיקלית שלכם?

לא מספיק להיות מוכשר: כדי להצליח חייבים להיות רציניים ומקצועיים

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

ישנם אנשים רבים בארץ החולמים על הפריצה הגדולה בתעשיית המוזיקה, להפוך להיות זמרים מקצועיים ואולי אפילו להגיע ללהיטים ואלבומים משלהם.
כדי להצליח בתעשיית המוזיקה, חשוב להבין כי להסתמך על קולכם בלבד ככישרון מולד זה יפה אך כלל לא מספיק – הצלחה במוזיקה מחייבת השקעה, רציניות ומקצועיות.
כדי להוכיח רצינות ומקצועיות עליכם לבנות את הקריירה שלכם בצורה מסודרת ויסודית ולא לעשות טעויות בדרך (במיוחד בתחילת דרככם). הקלטת קאברים לזמרים/זמרות מתחילים זו הבחירה המצוינת לקבל חוות דעת ראשונית ממאזינים על הקול שלהם ולקבל את הניסיון הראשוני בהקלטות באולפן ובהכוונה מקצועית.

כדי להיות זמרים מוכרים בארץ או בעולם ולהתפרסם בגדול, חשוב לשווק ולפרסם עצמכם בצורה נכונה עם החומרים האיכותיים ביותר שאפשר.
מכוון ומרבית הזמרים המעוניינים להצליח בתעשיית המוזיקה אינם מחזיקים בלחן מוקלט מקורי ומילים מקוריות משלהם, הדרך הטובה ביותר להתחלה היא הקלטת קאבר.

הקלטת קאבר בבית? מתכון בטוח לכישלון

אם אתם מעוניינים לפתח קריירה מוזיקלית ולהקליט שיר קאבר, בחרתם במסלול שבו בניית היסודות היא בעלת חשיבות גבוהה, ככל גורד שחקים גם עליכם לבנות בסיס איכותי ויציב כדי להבטיח יציבות והצלחה מתמשכת כאשר תגיעו לפסגת תעשיית המוזיקה.

חלק הולך וקטן מהזמרים המבקשים להקליט קאבר מנסים לחסוך בעלויות, אחד מהרעיונות הלא מוצלחים הוא הקלטת קאבר בבית.
הרעיון פשוט, קונים מיקרופון, מחברים למחשב ומתחילים להקליט – אכן תהליך פשוט ומהיר, אך התוצאה המאכזבת ולא המקצועית היא בטוחה בהחלט.
הקלטת שיר/קאבר בבית הם אולי זולים במיוחד אך אינם איכותיים כלל, בין הכישלונות בתהליך תוכלו למצוא: רעשי רקע רבים, איכות סאונד לא מספיק גבוהה ועריכה שאיננה מקצועית.
במידה ותשחררו קאברים המוקלטים בבית, אתם עלולים להבריח מעריצים ואוהדים כבר בהתחלה כאשר המטרה העיקרית שלכם היא שימור ומשיכת קהל.

מוותרים על הקלטת קאברים בבית ונכנסים לאולפן הקלטות מקצועי

אם אתם מעוניינים לבנות קריירה ולהצליח בתעשיית המוזיקה באמצעות קאברים מקצועיים, חשוב לבצע זאת אצל מומחי המוזיקה והסאונד.
כדי להתאים עצמם גם לזמרים מתחילים-בינוניים בקריירה המוזיקלית, "אולפני לי-רון" פתחו את שערי האולפן המקצועי לפני מספר שנים, לכל סוגי ורמות הזמרים כאשר ההתמחות היא גם הקלטות קאברים.

"אולפני לי-רון" מאפשרים לכם גישה לאולפן הקלטות מקצועי, הכולל ציוד הקלטה מתקדם, בידוד אקוסטי איכותי, תוכנות עריכת סאונד מתקדמות – וחשוב מכל, מפיק מוזיקלי אישי המלווה אתכם בכל תהליך הקלטת הקאבר. 
המפיק המוזיקלי ידאג עבורכם להכוונה, ביצוע חזרות ובסוף יערוך את הביצוע שלכם לקאבר מקצועי ואיכותי.
התוצאה הסופית? שיר קאבר אישי משלכם, באיכות סאונד גבוהה (נקייה מרעשי רקע) עריכת סאונד וקול מקצועיים ותוצאה סופית המאפשרת לכם לבסס את ההצלחה העתידית שלכם בתעשיית המוזיקה.

דוגמא לשיר קאבר שהוקלט אצלנו באולפן ההקלטות לשיר ישראלי:


דוגמא נוספת לשיר קאבר לשירים ישראלים:

דוגמא לשיר קאבר שהוקלט אצלנו באולפן ההקלטות לשיר לועזי:

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן