זמר/ת ליום אחד למסיבת יום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בימים האחרונים פונים אלינו יותר לקוחות שרוצים להפוך את הילדים או את הילדות שלהם לזמרים / זמרות ליום אחד כחלק ממסיבות ימי ההולדת. אז יש לנו כמה דברים לומר בנושא.

למסיבת יום ההולדת של הילדים אנו ממליצים לעשות תערובת יוצאת דופן של נערים ונערות, לשלב גם בנים וגם בנות ולא רק מין אחד שיגיע להקלטה..גם בגלל שיהיה לכולם עם מי לדבר ולשוחח וגם בגלל שאנו יכולים לשחק עם הקבוצה באופן טוב יותר ..למשל בנות שיעשו קולות רקע ובנים שיעשו טון נמוך וכו'..

בהתחלה רוב הילדים מתביישים לשיר ליד חברים שלהם וצוחקים בעיקר אבל לאט לאט הם משתלטים על הביישנות ומקבלים ביטחון, במיוחד שהם עושים חזרה קטנה ומכירים עוד יותר טוב את השיר.

רוב הילדים לא היו עוד מעולם באולפן הקלטות ולכן נסביר להם תחילה איך מתנהגים באולפן – מה עושים ומה לא עושים..כך נוכל למנוע הפרות סדר למינהן.

מסיבת יום הולדת באולפן הקלטות
מסיבת יום הולדת באולפן הקלטות

לאחר ההסבר והחזרה הראשונית אנו נחלק את הילדים לקבוצות של 3 משתתפים או 4 משתתפים..כל קבוצה תקליט את החלק שלה בשיר ואנו בזמן העריכה נערוך את הקולות של כל הקבוצות לשיר אחיד אחד. כולם ידעו את השיר בעל פה ובקושי נזקקו לדף, וזה מרשים במיוחד..זה היה נראה כאילו יש להם ניסיון בהקלטות אך זה היה הפעם הראשונה שלהם.

ילד היום הולדת או ילדת היום הולדת מקבל/ת מקום ותפקיד משמעותי – אנו נותנים להם לרוב לעשות בית אחד לבד או פזמון אחד לבד ובכך יש להם חלק נכבד בשיר עם החברים והחברות שלהם והם ירגישו טוב עם זה. בשבוע שעבר נערת יום ההולדת עשתה עבודה נהדרת עם הביצוע הווקאלי שלה ונתנה סיבה לגאווה להורים שלה כפי שהיא התגברה על העצבים שלה,כי בהתחלה היא לא הצליחה והייתה לחוצה וככל שהיא שרה יותר הביטחון שלה גדל וכך גם הביצוע השתפר.

כאשר הקבוצה הראשונה תכנס לאולפן ההקלטות הם לרוב יכנסו להוטים לבצע את השיר ולכן יצעקו במקום ישירו..לכן אנו נדריך אותם ונעזור להם להשמע כמה שיותר טוב, כל הזמן שהם נמצאים בחדר ההקלטה הם מקבלים הדרכה אישית וצמודה ממפיק מוזיקלי שעוזר להם עד לביצוע הכי טוב שהם יכולים ובכך ישמעו כמו מקצוענים אמיתיים.

גם אם הם קצת צוחקים וגם קצת מתביישים או מזייפים, אנו נדע לעבוד עם הילדים והילדות ולהוציא מהם את ה"מיץ" מבחינה וואקלית.

כאשר הקבוצות מסיימות לשיר לרוב ההורים מזמינים אוכל ושתיה שיחכה להם..פיצות או עוגות זה מושלם עבורם. כולם נהנים ואוכלים ומורידים את האנדרנלין שהיה להם בזמן ההקלטה. אחרי שהם קצת נרגעו המפיק המוזיקלי ישמיע להם את ההקלטה והם יקשיבו לו בפעם הראשונה.

גם הזמרים הקטנים שנולדו ביום אחד וגם הזמרות הקטנות שנולדו ביום אחד במהרה קיבלו מצב רוח טוב והרגישו כמו כוכבי רוק ליום אחד..

לדוגמא חוות דעת מאמא שערכה אצלנו מסיבת יום הולדת ואמרה "זה בהחלט היה חוויה מדהימה והם כל כך גאים בתוצאה !!!".

לאחר ההקלטות זה הזמן לצילומים אנו נביא לילדים ולילדות לעשות פוזות עם גיטרות, כלי הקשה, אקססוריז ושלל אביזרים מיוחדים לצילומים ונצלם אותם כאילו הם הסלבריטאים האהובים עליהם.

נערת יום ההולדת עשתה עבודה נהדרת עם הביצוע הווקאלי שלה ונתנה סיבה לגאווה להורים שלה כפי שהיא התגברה על העצבים שלה,כי בהתחלה היא לא הצליחה והייתה לחוצה וככל שהיא שרה יותר הביטחון שלה גדל וכך גם הביצוע השתפר.
כשזה הגיע לעשות את הצילומים של אותם פוזות על גיטרות חשמליות, אקוסטי אמיתי וכלי הקשה לכולם היה כל כך כיף הצגה וצחוק מנסה להיראות כמו כוכבי רוק האהובים עליהם, פורץ לתוך צחוק של הצחוק כפי שהם שם לעבוד את התנוחות שלהם.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן