מידע חשוב על חבילת זמר / זמרת ליום אחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חווית הסולן או הסולנית היא חוויה מדהימה לכל מי שאוהב לשיר ומוזיקה היא החיים שלו.
לשיר ולהקליט שיר על פלייבק מקצועי זה יכול להיות חלום שמתגשם לכל מי שמוזיקה היא האהבה הבלעדית שלו.
דמיינו רגע תמונה בראש: אהוב/ת ליבך מגיע/ה לאולפן הקלטות בהפתעה, אתם נכנסים, היא מופתעת, צורחת מאושר, הוא דומע משמחה ומודה לך 10 פעמים. לאחר כמה דקות שבוחרים שיר, נכנסים לחדר ההקלטה, אתם רואים אותם דרך חלון אקוסטית שהם שרים ועושים ככל שביכולתם כדי לשיר כמה שיותר טוב. מפיק מוזיקלי עוזר ומדריך אותם כיצד להישמע טוב יותר. לבסוף אתם תעניקו להם דיסק מעוצב שמודפס עם תמונה שלהם או שלכם ותתנו להם אריזה מהודרת מעץ במיוחד לדיסקים. נשמע כמו חלום נכון?
לאחר ההקלטה תוכלו לשתף את השיר המוקלט עם בני המשפחה, חברים, עמיתים לעבודה, ולמעשה להעלות ליוטיוב ולשתף עם העולם כולו!

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

רוצים להפתיע? ניתן לרכוש את חבילת זמר או זמרת ליום אחד שתרצו – חבילת בסיס, כסף, זהב, החבילה המושלמת, ולקבל שובר מתנה מותאם אישית שתוכלו להדפיס ולהעניק בהפתעה.
כל שעליך לעשות הוא להוסיף את חוויית ההקלטה שבחרת לסל הקניות ולהתאים אותו לפני יציאה לקופה. ניתן לשלוח לנו מייל ולשוחח איתנו כדי שנעביר לכם שובר במתנה.
רוצה לתת את המתנה ל-2 אנשים ומעלה? מעולה! ניתן לתת כרטיס במתנה לכל אחד מהאנשים שאתה רוצה, לכל חבילה שרק תרצה ואנו נתאים לכל אחד שובר בשבילו.

תוקף
התוקף לא פג. ברגע שאתם רוכשים מתנה להקלטת ניסיון הקלטה במתנה אין תוקף מיום הרכישה. כלומר תמיד ניתן להשתמש בו פעם אחת בלבד. אין ספק שבישראל אנו היחידים שמציעים שירות זה כי אנו רוצים שבאמת תגיעו ותיהנו מהחוויות שלנו.

ייחודי כמתנה
ניתן לשדרג את המתנה לאחר הרכישה באישור מראש ולהוסיף את התשלום בהתאם הפרש העלויות – ניתן לעשות זאת בכל עת עד קביעת מועד האולפן להקלטה והגעה לפדות את המתנה.

אפשרויות משלוח
אנו מעבירים את הקבלה והשובר דרך הדואר האלקטרוני ישירות לאחר רכישת השובר.
אם תבחר לשלם עם PayPal ולא ישירות לאולפן במזומן או צ'ק אז יהיה עיכוב קל (בדרך כלל שעה) לפני שתקבל דוא"ל אישור להוריד שובר.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן