להקליט שיר דואט עם בן / בת הזוג

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חוויית הקלטה לזוגות (דואט) – המתנה המושלמת לבן או בת הזוג לכל אירוע או חגיגה רומנטית!

מה בחבילה?

  • בחירת שיר לביצוע מתוך מאגר פלייבקים עצום של אלפי שירים
  • חוויית הקלטה משותפת ל-2 אנשים. אתם תכנסו יחד לחדר ההקלטה ותשירו את השיר האהוב עליכם.
  • הדרכה אישית וצמודה של מפיק מוזיקלי מנוסה במשך שעה עד שעה וחצי.
  • עריכה ותיקוני זיופים לקול שלכם.
  • קבלת דיסק בעיצוב אישי שתוכלו לקחת הביתה – מזכרת לכל החיים מהחוויה באולפן

חוויית ההקלטות הנפלאה שלנו עבור זוגות מצוינת במיוחד כמתנה ליום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין, יום האהבה (ט'ו באב) או סתם בשביל הכיף הרומנטי שלכם.

להקליט את השיר שאתם הכי אוהבים, ביחד, בדואט!

זמר/ת ליום אחד
זמר/ת ליום אחד

להקליט שיר דואט עם בן / בת הזוג – החוויה הרומנטית תוכל לגרום לכם הנאה וסיפוק מיוחד, אתם תבחרו את השיר האהוב עליכם..בין אם זה להיט רוק משנות ה-80 או שיר פופ משנות ה-2000 או שמא להיט דיסקו שאתם מכירים מפעם..או כמובן שיר עכשיווי שאתם אוהבים.

תהליך ההקלטה והזמן המשותף עם הפרטנר שלך יהיה מקצועי במיוחד, אתם תעבדו מול מפיק מוזיקלי מנוסה שידריך ויכוון אתכם לביצוע המושלם. גם אם אתם לא זמרים מקצועים, וצריכים מעט חזרה ותיקונים אנו נעשה זאת באהבה עד שתצליחו לעשות טייק טוב מבחינת טון , הגשת טקסט, הושבה על קצב וכו'..תעשו כמה חזרות שאתם רוצים 🙂

אחרי שסיימנו להקליט את כל השיר, תקחו כמה דקות להצטלם באולפן, לנוח, להתנשק..אנו בנתיים נערוך את השיר, נתקן מעט זיופים שעוד נשארו, נסדר את הסאונד, נבצע מיקס ונצרוב לכם את הדיסק עם תמונה שלכם בכדי שתוכלו לקחת באותו היום ולצאת איתו הביתה.

חוויה ההקלטה המשותפת הזו היא יום כיף לכל מי שאוהב מוזיקה בכל גיל והיא נהדרת כדי לחגוג אירוע מיוחד כמו יום נישואין או יום הולדת.

להביא לאולפן את שותף השירה או הקריוקי שלכם ליום כיף מלא חוויות והרמוניות ולצאת מאולפן הקלטות מקצועי לאחר שהקלטתם את השיר האהוב עליכם.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן