מתנה מוזיקלית ליום הולדת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שמעון הגיע לאולפני לי-רון בהפתעה ליום הולדת והפך לבן אדם הכי מאושר עם הקלטת שיר במתנה כולל צילומי וידאו קליפ!
את המתנה המיוחדת הוא קיבל מאשתו לרגל יום ההולדת שלו בתאריך 23.12.18. היא רכשה עבורו את חבילת הזהב שלנו!

אז מה היה לנו?

תחילה, הוא לא ידע לאן הוא מגיע..היא הצליחה לשמור את זה בסוד לחלוטין. ברגע שהוא הגיע אלינו..יצאנו החוצה כדי לקבל את פניו. אמרנו לו אם הוא יודע לאן הוא הגיע והוא אמר שלא. אמרנו לו "אוקי כעת יש מולך 2 דלתות, אתה צריך לבחור לאן להכנס..ואל תפחד! לא יקפוץ עליך כלב או משהו בסגנון..ולא זה לא חדר בריחה!" הוא היה בשוק, מפוחד, מבוהל, לא ידע לאן להכנס..לבסוף בחר את הדלת הימנית (המובילה לחדר העריכה באולפן) ואם היה בוחר בשמאלית היה נכנס לחדר ההקלטה עצמו. כאשר הוא נכנס הוא היה בהלם..נפל לו האסימון שהוא ראה את הציוד והאקוסטיקה שהוא הגיע לאולפן הקלטות מקצועי..לאחר מכן אשתו הסבירה לו שזו ההפתעה ושהוא הולך להקליט שיר. ולאחר מכן לקחנו את המושכות..הסברנו לו שהוא קיבל מתנה להיות זמר ליום אחד..להקליט שיר קאבר מקצועי, לאחר מכן תגיע צלמת לאולפן לצלם אותו שר ולבסוף נערוך וידאו קליפ. הוא היה כל כך מופתע שהחיוך שלו היה מאוזן לאוזן. הוא הודה לאשתו פעמים רבות.

לאחר שהורדנו את ההתרגשות והלחץ הוא היה צריך לבחור שיר. הוא בחר את השיר שהוא כל כך אוהב ורצה להקדיש אותו לאישה שהוא אוהב.

בזמן ההקלטות עבדנו איתו על הביצוע, הסברנו לו כיצד לשיר טוב יותר, איך להשמע טוב יותר, כיצד להמנע מזיופים, למה צריך לשיר כל פעם בחלקים קטנים ולבסוף ערכנו את הכל וחיברנו את הטייקים שהוא עשה והוספנו להם אפקטים.

אחרי ההקלטה באה צלמת הבית שלנו לאולפן ההקלטות, הדלקנו את התאורה וצילמנו אותו שר את השיר..

לבסוף, ערכנו וידאו קליפ מקורי ומרגש שרואים אותו שר באולפן שלנו ליד המיקרופון, ושילבנו אפילו מס' תמונות במהלך הקליפ.

השיר היה מוכן ממש באותו יום, הוא כבר יצא עם הדיסק מהאולפן וגם שלחנו לו את השיר למייל ולוואטאפ שיהיה לו את השיר המקורי שהוא יוכל לשלוח לאנשים ולאחר 10 ימי עבודה הוא קיבל את הקליפ ישירות למייל להורדה כולל העלאה של השיר והקליפ ליוטיוב לשיתוף ברשתות החברתיות.

צפו כיצד נראה זמר ליום אחד באולפני לי-רון – חוויה מוזיקלית חד פעמית, הגשמת חלום!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן