היום פשוט יותר מתמיד להקליט שיר כמתנה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם ברצונכם להקליט שיר או להפתיע במתנה אדם שאוהב לשיר, הקלטת שיר כזמר/ת ליום אחד היא מתנה זמינה, מקורית, מפתיעה ונוחה לכל כיס.
חבילת זמר/ת ליום אחד היא ההפתעה המושלמת לאדם שאוהב לשיר.


מתנה מפתיעה: יום הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי

נשים וגברים כאחד, רבים מאיתנו אוהבים לשיר ברמות שונות ובסגנונות שונים.
במחשבה על המתנה המושלמת, חלקים מאיתנו יבחרו לבסוף בחפץ מסוים כמו בושם או בגד יקר, חפצים כמתנות יכולים להיות נלווה נוסף אך עליכם לחשוב על מתנה מקורית ומפתיעה.

כבר שנים רבות ש"אולפני לי-רון" עוסקים בהקלטות שירים לכל אירוע וסיבה הקיימת בראשם של האנשים המבקשים להפוך לזמר וזמרת ליום אחד.
זווית נוספת בהקלטת שיר באולפן היא הפיכת הפעולה למתנה: הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי, מעתה מתנה נוספת, מקורית וייחודית המתאימה לנשים וגברים כאחד ומאפשרת לכם להפוך את אהוב/ת ליבכם לזמר/ת ליום אחד ולהעניק להם חוויה שתישמר בזיכרונם לשנים ארוכות.
הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי והפיכה לזמר/ת ליום אחד מתאימים לכל אירוע: יום הולדת, יום אהבה, חגים ומועדים, לפני החתונה/הצעת נישואין, הפתעה לחתונה, חברים לעבודה וכל אירוע אפשרי המצדיק להפוך את הקרוב/ה או האהוב/ה שלכם לזמר או זמרת ליום אחד.

זמר ליום אחד: נכנסים לאולפן ההקלטות

זמר ליום אחד
זמר ליום אחד

יום הקלטת השיר שיהפוך אתכם לזמרים ליום אחד הגיע ובמרבית המקרים אתם כבר אחרי בחירת השיר, השיר יבחר מתוך מאגר גדול של עשרות אלפי פלייבקים לשירים בשפות שונות ולהיטים המחולקים לסגנונות מוזיקה.
אם הגעתם לאולפן וטרם בחרתם שיר, תוכלו לבחור את השיר גם ביום ההקלטה עצמו.
במידה ותרצו לשחק עם המילים, להביא מילים משלכם ללחן קיים – הדבר אפשרי בהחלט.

בכניסה ל"אולפני לי-רון" אתם הופכים לזמר/ת ליום אחד ומקבלים יחס דומה לזמרים הגדולים במדינה, כאשר כבר בהתחלה ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי מומחה ובעל ניסיון רב שנים ותפקידו להנחות ולכוון אתכם לביצוע הטוב ביותר שלכם.
אלפי המקליטים שכבר עברו את התהליך הזה יוכלו לספר לכם שהקלטת שיר והפיכה לזמר/ת ליום אחד זה הכל חוץ ממלחיץ, התהליך מהנה ומשחרר ובמידה והתבלבלתם במילים או ששרתם בצורה שלא נראית לכם מספיק טוב – המפיק המוזיקאלי יחזור איתכם בסבבי הקלטה עד התוצאה הטובה ביותר.
הקלטת השיר מבוצעת בחדר ההקלטות הפרטי שלכם, המרופד בחומרי בידוד אקוסטיים מקצועיים ומאובזר בציוד הקלטה וסאונד מתקדמים הדואגים לאיכות קול וסאונד ברמה גבוהה מאוד.
לאחר ההקלטה, המפיק המוזיקאלי יושב לערוך את השיר עם התוכנות המתקדמות ביותר, כפי שעורכים שיר לכוכבים הגדולים.
במידה ויצטרך להוסיף אפקטים ועריכה, לשפר את קולכם ולתקן את הזיופים המפיק יבצע את העריכה המתאימה וידאג להפקת שיר מושלם.
עם כל הלווי המקצועי, הציוד המתקדם והעריכה המושקעת – אין צורך להיות זמרים מקצועיים או בעלי קול מיוחד, מעתה תוכלו להפוך לזמרים גדולים ליום אחד ובקלות.

דיסק עם ביצוע אישי

בגמר עריכת השיר, המפיק המוזיקאלי ימסור לכם את הדיסק עם השיר עליו אתם או הקרובים אליכם עבדתם מכל הלב.
על גבי הדיסק ניתן להדפיס תמונה או אף מספר תמונות וכן לצרף הקדשה אישית או כל טקסט לבחירתכם. בנוסף, תוכלו לקבל את הדיסק המעוצב יחד עם אריזת עץ מהודרת בצבעים אדום או כחול.  
אם תרצו לשדרג את המתנה מעבר לזמר/ת ליום אחד באולפן הקלטות, תוכלו לברר מול "אולפני לי-רון" לגבי צילום השיר והפיכתו לקליפ בעריכה מושקעת.

מלבד מתנה ההופכת את הקרובים והאהובים שלכם לזמר/ת ליום אחד, אתם מעניקים להם גם תחושת שחרור והנאה ואף אולי הגשמת חלום של ממש.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן