מתנה לאישה – זמרת ליום אחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

האישה שלך אוהבת לשיר? כל הזמן אישתך שרה לך גם אם היא במיטה, במקלחת, באוטו או אפילו בהודעות קוליות? אנו חושבים שהיא צריכה לעשות משהו עם הקול שלה, אתה לא חושב?

זה הזמן להגיע עם האישה ולהגשים לה חלום ילדות..תהפוך אותה לזמרת ליום אחד..מתנה שהיא לא תשכח לעולם!

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

מדובר בחבילה מיוחדת שאנו מציעים שבה אתה יכול לתת לה את האפשרות להקליט שיר קאבר מקצועי באולפן הקלטות ולעבוד מול מפיק מוזיקלי מנוסה שלראשונה ישמע את הקול שלה ויביע את דעתו, יסביר לה כיצד היא יכולה להשתפר מבחינה וואקלית וידריך אותה כיצד לשיר יותר טוב וכיצד להשמע יותר טוב במיקרופון. כמובן , המפיק באולפן ההקלטות עורך ומלטש את הקול שלה ומסדר את כל מה שלא בסדר , לדוגמא זיופים, או בעיות הגשת טקסט, טיימינג וכו'). בסוף ההקלטה היא תקבל דיסק אישי עם השיר שהיא הקליטה..גאווה עצומה לכל אדם שאוהב מוזיקה ואוהב לשיר.

אז איך חבילת זמרת ליום אחד מתבצעת?

  1. בשלב הראשון אתה צריך לקבוע איתו יום ושעה שתרצו להגיע יחדיו לאולפן ההקלטות. כמו כן, תצטרך לבחור חבילה אחת מתוך מגוון החבילות שלנו לזמר/ת ליום אחד
  2. בשלב השני כאשר תגיעו לאולפן ההקלטות יהיה לה כרבע שעה להוריד את הלחץ, להפחית את ההתרגשות ולהסתכל על האולפן ולצפות כיצד הוא יפה מבחינת האקוסטיקה, הציוד, המבנה וכמובן לשוחח עם המפיק המוזיקלי באולפן שיסביר לה את כל התהליך.
  3. בשלב השלישי היא צריכה לבחור שיר. שיר שהיא רוצה להקליט באולפן ולעשות אותו ..רצוי לבחור שיר שהיא מכירה ושרה מידיי פעם. לא צריך לזכור את המילים בעל פה כי אנו מדפיסים לה דף עם המילים.
  4. בשלב הרביעי זה השלב הכיפי והחשוב ביותר..אנו מקליטים אותה ומדריכים אותה כיצד לבצע את הביצוע טוב יותר, נוסיף לה מגוון אפקטים לקול שלה, נסביר לה מה היא מבצעת טוב ומה פחות וניתן לה טיפים להמשך הדרך.
  5. בשלב החמישי אנו נערוך ונוסיף כל מיני אפקטים וכמובן נמיר את הקובץ האנלוגי לקובץ דיגיטלי..היא תקבל בסופו של דבר דיסק עם השיר שלה. את הדיסק אפשר לעצב ולהדפיס תמונה שלכם או כיתוב והקדשה. כמו כן, ניתן להעניק לה את הדיסק באריזה מהודרת מעץ.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן