סיפור מדהים ומרגש של זמרת ענקית!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הפעם הגיעה לאולפן ההקלטות שלנו זמרת מוכשרת בת 26 אשר גם כותבת את החומרים שלה. את החוויה היא קיבלה מחבר שלה כמתנה ליום הולדת 26. כאשר היא הגיעה לאולפן היא הופתעה והייתה מאושרת ואז החלה לבכות, ששאלנו אותה מדוע היא בוכה היא סיפרה כי בילדותה עברה מסע קשה מאוד ובגיל 20 אפילו רצתה להתאבד, כבר גיל צעיר מאוד, היא נאבקה עם 4 מחלות קשות כמו מתח פוסט טראומטי, הפרעת אישיות גבולית, דיכאון וחרדה.

ואז שהמשכנו לדבר איתה היא סיפרה לנו כי מוזיקה היא הדבר הבלעדי בחייה שנותן לה תשוקה, תחושה של מקום נוח ושמח, מתוך כל העצב והכאב שהיא חווה. היא התחילה לכתוב ולהלחין בעקבות כך וכל שיריה מדברים על המצב הנפשי שלה וזה הלהט שלה וכך היא נכנסה לעולם החדש עם שירה, מוזיקה, כתיבה והפיכת כל המחשבות השליליות שלה לתוך השירים שלה ששימשו לה למעשה מקור של טיפול נפשי / פסיכולוגי. אז כאשר שמענו את השיר החדש שלה שנקרא "בזמן הזה" היינו מופתעים ומרוגשים עד מאוד..השיר בעל הרבה רגש, עם הרבה נשמה והמון מילים חיוביות ומרוממות מאוד את המצב רוח לאחר השיחה הקשה הזו.

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

השיר שלה הוקלט באולפן בפגישה של שלוש שעות. תחילה הקלטנו גיטרה אקוסטית, לאחר מכן פסנתר והוספנו גיטרת באס. תופים וכלי מיתר הוספנו דרך תוכנת העריכה שלנו – קיובייס.

בהתחשב בכך שהיו לנו 3 שעות להקליט כלי נגינה וגם שירה התוצאה יצאה מדהימה!

אנו מוצאים לעיתים קרובות אנשים עם סיפורים מדהימים ואנו שמחים שמוסיקה עוזרת לכולם להניח חלק מהפחדים והחששות והכאבים ולהפוך את האדם לאדם טוב יותר ורגוע יותר.

המסר של דנה, הזמרת שנולדה אצלנו באולפן ההקלטות הוא שאם אדם מרגיש סבל כמוה או דיכאון שינסה לכתוב שיר או לשיר, לא להרים ידיים לעולם. המטרה העיקרית שלה בחיים היא לתת השראה לאנשים אחרים ולהתעלות מעל כל הקשיים..אנו פשוט מופתעים ממנה..איזה מסר ענק לעולם, השראה גם עבורנו!

אנו בטוחים כי אם היא תלך לאחת מתכניות הריאליטי הסיפור שלה יכבוש את לבבות כל עם ישראל ואנו בטוחים כי גם הקול שלה יקנה לה מעמד של כוכב עולה. אנו מקווים לראות אותך בפריים טיים , בהצלחה דנה!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן