הקלטת שיר בהתאמה אישית לחובבי מוזיקה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מהפכת אולפני המוזיקה הביאה עימה בשורה ענקית לאנשים המחפשים להקליט שיר בהתאמה לאירוע, אולפן הקלטות מקצועי ופתוח גם למי שאינו יודע לשיר או כאלו שחובבי מוזיקה. זמר או זמרת ליום אחד? בוחרים שיר לאירוע ובאים להקליט באולפן ההקלטות לקבוצות, זוגות ויחידים.

להקליט שיר בקלות: התאמה אישית לאירוע ספציפי

אם תחזרו בזמן אחורה לשנות ה – 90 ואולי אפילו רק לעשור הקודם, ודאי תהממו את האנשים סביבכם עם הידיעה על כך שאתם יכולים כיום להקליט קאבר לשיר, תוך זמן קצר במיוחד, במחיר נוח לכל כיס, להתאים את השיר לאירוע ספציפי ומיוחד עבורכם, להגיע לבד, עם בן/בת זוג ואפילו להקליט כקבוצה.
מה שהיה שמור עד לא מזמן רק לזמרים מקצועיים והפקות גדולות פתוח היום לכל דורש ובהתאמה לאירועים מגוונים כדוגמת הקלטת שיר לבר ובת מצווה, שיר לחתונה, שיר מתנה ליום הולדת, יום נישואין או יום האהבה, שיר פרידה מעובד ועוד.

אלפי ישראלים מרחבי הארץ הופכים לזמרים ליום אחד עבור אירוע או כל סיבה, גם ללא יכולות קוליות באמצעות אולפן הקלטות מקצועי, "אולפני לי-רון" מציעים לכם את הזמינות לאולפן הקלטות לצורך הקלטת שיר לאירוע ויצירת מתנה מקורית וייחודית.
אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" מתמחה בהקלטות לאירועים עבור חובבי מוזיקה והקלטות קאברים לזמרים ברמות השונות, יחד עם האמצעים המיוחדים העומדים לרשות אולפן ההקלטות – אתם בדרך להפוך להיות זמרים ליום אחד בהקלטה אישית לכל אירוע וחלקכם אף יכולים לבחור לבסס קריירה מוזיקאלית של ממש.

מתאימים שיר לאירוע: בחירת השיר וקביעת יום ושעת הקלטה

שיר בהתאמה אישית
שיר בהתאמה אישית

הקלטת שיר לאירוע היא סיבה מספיק טובה כדי להפוך לזמרים חובבים ליום אחד, ההקלטה תלויה בסוג האירוע ועליכם לבדוק מספר היבטים טרם ההקלטה באולפן המקצועי של "אולפני לי-רון".
בתחילה עליכם לבדוק כמה אנשים מגיעים להקליט את השיר בהתאמה אישית לאירוע (אדם אחד, זוג או קבוצה), לאחר מכן יש לסגור עם כל המשתתפים את השיר שאתם מעוניינים להקליט עבורו קאבר, האם אתם מתכוונים לשנות חלק מהמילים או להשאיר את המילים המקוריות ולבסוף האם ברצונכם להפוך את השיר לאירוע לקליפ מוזיקאלי לאירוע.

סגורים על מה שאתם רוצים? הגיע הזמן לסגור יום ושעת הקלטה ב"אולפני לי-רון".
הרימו טלפון למשרדי האולפן, עדכנו בכמות המקליטים, בשיר שבחרתם, המילים ואם ברצונכם להפוך את המתנה הייחודית לקליפ.
אם אתם עדיין מתלבטים על השיר והמילים, תוכלו לקחת זמן נוסף גם לאחר קביעת יום ושעת הקלטה, מומלץ להתייעץ ולעדכן את אולפן ההקלטות.

מפיק אישי, ציוד הקלטה מתקדם, עריכת קול והוספת אפקטים

ב"אולפני לי-רון" ממתין לכם מפיק מוזיקאלי אישי בעל ניסיון רב בעבודה עם זמרים בכל הרמות ועבור כל סוגי האירועים, המפיק המוזיקאלי יודע כיצד לעבוד ולכוון מקליטים שאינם זמרים כלל, זמרים חובבים/מתחילים ואף עם זמרים ברמות הגבוהות.
באולפן ההקלטות האישי הושקעו משאבים רבים כדי לאפשר לכם איכות הקלטה גבוהה וכן תוכנות עריכה מתקדמות.
המפיק המוזיקאלי יסדר, יכוון וילווה אתכם לאורך כל ההקלטה ולבסוף יערוך את קולכם ויוסיף אפקטים כדי לשפר את השיר לאירוע.
התוצאה הסופית? מתנה מקורית לאירוע, התאמת שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי, הקלטה באיכות סאונד גבוהה, הופכים לזמרים ליום אחד ונהנים מכל רגע.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן