אולפן הקלטות – חוויה לכל ילד או ילדה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אומרים שזמרים גדולים נולדים עם הכישרון שלהם ושזמרות ענקיות שרות עוד מהבטן..אך לפעמים ילדים וילדות חולמים להידמות לזמרים שהם מעריצים ולכם יש אפשרות להגשים להם את החלום!

אנו מציעים לכם חוויה לילדים שתדהים אותם כל כך עמוק שאת הצרחה שלהם ברגע שתספרו להם מה הם הולכים לעשות ישמעו גם עד אילת (ואנחנו ברמת גן)!

ילד זמר? ילדה מוזיקאית? הילדים ניחנים בכישרון מוזיקלי מלידה? זה הזמן שלכם להעניק לילדה שלכם הפתעה ולתת לילד שלכם מתנה שתגשים להם את חלום חייהם: להגיע לאולפן הקלטות מיוחד שעובד עם ילדים וילדות קטנים ולהקליט שיר בקול שלהם על פלייבק של שיר שהם אוהבים. רכשו עוד היום שובר להקלטת שיר לילדה או לילד שלכם ותעניקו להם במתנה!

2 סיפורי מקרה שיכולים להתאים גם לכם:

ילדה באולפן הקלטות
ילדה באולפן הקלטות
  • תחשבו על הרגע..הבן שלכם בן 10 ושר כל הזמן בבית בקריוקי ולפתע אתם מפתיעים אותו ליום הולדת באפשרות להיות באולפן הקלטות, להקליט שיר מקצועי ולקבל דיסק שלו עם תמונה..בשבילו מדובר בהגשמת חלום!
  • תחשבו על הרגע…הילדה שלכם בת 11, עוד מעט בת מצווה, והיא במקהלה בבית ספר וכל הזמן שרה באמבטיה? זה הזמן לתת לה הפתעה מקורית ולהביא אותה להקלטת שיר באולפני לי-רון ולתת לה את האפשרות לעבוד עם מדריך מוזיקלי מנוסה שיעזור לה להשמע יותר טוב, לשיר יותר טוב וייתן לה טיפים מקצועיים חשובים..בשבילה, זה הגשמת חלום!

כן כן! יש לכם אפשרות להגשים לילדים שלכם חלום בעזרת שיר במתנה שאותו רק אולפני לי-רון יוכלו להפיק לכם כמו שהילדים שלכם ירצו!

אז איך זה קורה?

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

בהתחלה, הילד או הילדה שלכם יגיעו אלינו לאולפן ההקלטות ויבחרו איזה שיר שהם אוהבים שאותו הם רוצים להקליט. הם לא צריכים לבחור את השיר מראש ולכן יוכלו לבחור מתוך מאגר הפלייבקים הגדל שלנו! בנוסף, גם את מילות השיר הם לא צריכים לזכור כי אנו נדפיס להם על דף את מילות השיר וכך נוריד מהם את הלחץ והחשש מזה שהם צריכים לדעת הכל בעל פה.. כמו כן, נסביר להם שלא שרים את השיר פעם אחת, כמו בקריוקי..אלא אנו נבצע את השיר הרבה מאוד פעמים, הרבה חזרות ותיקונים עד לביצוע הטוב ביותר שלהם..

בתהליך ההקלטה אנו צריכים אותם עם אנרגיה, נינוחים ובטוחים בעצמם. כאשר מגיעים לבצע שיר באולפן הקלטות האווירה הכוללת חשובה..ולכן אנו ניתן להם ביטחון, סבלנות ואת הזמן שהם צריכים כדי להיות רגועים ובטוחים בקול שלהם. כמו כן, לכל אורך הדרך הם יקבלו מהמפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות שלנו תמיכה מלאה והבעת אמון שיעזרו לביטחון האישי שלהם ולהתייחסות שלהם לגבי הקול שלהם, כפי שהם שומעים אותו במיקרופון מקצועי בפעם הראשונה בחייהם.

הכוכבים הקטנים שלכם יעזבו את אולפן ההקלטות שלנו עם חיוך גדול מאוזן לאוזן וכמובן לא יצאו ביידים ריקות ויקבלו דיסק במתנה עם השיר שלהם. על הדיסק נדפיס תמונה שלהם כמזכרת מחווית ההקלטה הראשונה בחייהם.

צפו בחוויה של ילדים באולפני לי-רון ומה היה להם להגיד על כך:

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן