בואו להיות זמרים של להיט אחד באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כדי להפוך להיות זמר או זמרת ליום אחד עם להיט אחד שהוא שיר הקאבר שלכם. להקליט שיר לאירוע ואולי אפילו להקליט להיט קאבר לקריירה מוזיקאלית – לא צריכים להיות עשירים או בעלי קול ייחודי ונדיר. עם מהפכת ההקלטות לאירועים והקלטות הקאברים, גם אתם יכולים להיות זמר/ת ליום אחד.

כל ישראל זמרים: הקלטת שיר כמתנה מקורית לאירוע

לא צריך לחזור יותר מדי  אחורה בזמן כדי להסתכל על תקופות בהן הקלטה באולפן הקלטות הייתה שמורה רק לזמרים גדולים או חברות סרטים וסדרות, כבר למעלה מעשור שתעשיית הקלטות לאירועים גדלה בישראל באופן משמעותי ובכך מתאפשר לכל אחד מכם להפוך להיות זמרים ליום אחד – גם אם אתם לא זמרים כלל! 

דוגמאות של שירים של אומנים שהגיעו לעולם עם להיט אחד ונעלמו? אוקי אז נתחיל בחו"ל: מאקרנה, הארלם שייק, גנגם סטייל,Who Let the Dogs Out, My Sharona ועוד ועוד ועוד.. חושבים שזה רק בחו"ל? להלן כמה שירים של אומנים שבאו ללהיט אחד מפוצץ ונעלמו מהראדר: יום הולדת של להקת עדן, רוצה בנות של חובבי ציון, דרך המלך של גילי וגלית ובאמת שיש עוד מלא זמרים וזמרות של להיט אחד בכדי למלא מחברת שלמה. 

זמרת של להיט אחד
זמרת של להיט אחד

כחלק אינטגרלי ממהפכת ההקלטות לאירועים, "אולפני לי-רון" איפשרו כבר לפני מספר רב של שנים לכל אזרח בישראל להקליט שיר לכל אירוע: הקלטת שיר לחתונה, הקלטת שיר לבר/בת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, הקלטת שיר כמתנה ליום הולדת, יום נישואין, חתונת הזהב, יום האהבה, מתנת פרידה מעובד/מנהל בעבודה ועוד שלל סיבות להקליט שיר כמתנה לאירוע ההופך את המקליטים לזמרים ליום אחד.
אז מי יכול להפוך להיות זמר/ת ליום אחד? למעשה כולם, כל ילד שלמד לדבר ולשיר ועד לסבתא רבתא, כולם יכולים להגיע לשיר כיחידים, זוגות וההקלטה הנפוצה בקרב האירועים – הקלטה קבוצתית ההופכת במכה אחת קבוצת משפחה או חברים לזמרים של להיט אחד ליום אחד.

זמרים ליום אחד? אולי תתפתח קריירה

זהו לא סוד שחלק לא קטן מהישראלים חולמים להיות זמרים גדולים, כדי לפתח קריירה מוזיקאלית רצינית חייבים לבחור באולפן הקלטות מקצועי שיאפשר לכם להקליט קאברים ללהיטים גדולים ולהתחיל לבנות בסיס איכותי לקריירה שיכולה להפוך אתכם לזמרים להרבה יותר מיום אחד.
אם "אולפני לי-רון" פתחו את שערי האולפן לאירועים כדי להפוך להיות זמרים ליום אחד,  תהיו בטוחים ששערי האולפן פתוחים גם למי שמבקש לפתח קריירה מוזיקאלית ולהפוך להיות זמרים של ממש.

אולפן ההקלטות ממתין רק לכם

אם אתם מבקשים להקליט שיר לאירוע או הקלטת קאבר כזמרים עליכם לבחור שיר שאותו תרצו לבצע ולאחר מכן לעבור על מילות השיר המקוריות ולבחור האם לשנות את מילות השיר בהתאם לאירוע או להשאיר את מילות השיר כפי שהן.
לאחר בחירת השיר והמילים, צרו קשר עם "אולפני לי-רון", תאמו יום ושעת הקלטה עם משרדי האולפן, ציינו כמה אנשים מגיעים להקליט ואם אתם מעוניינים להפוך את החוויה לקליפ.

יום ההקלטה הגיע ועליכם לזכור שכדי להפוך להיות זמרים ליום אחד, אין צורך לדעת לשיר וניתן לזייף חופשי – המפיק המוזיקאלי ב"אולפני לי-רון" הינו מפיק רב ניסיון בתחום הקלטות לאירועים וקאברים זה מספר רב של שנים, תפקידו ללוות אתכם בהקלטה, לכוון אתכם להקלטה הנכונה, לתקן את קולכם בעריכה ולהוסיף את האפקטים הנכונים ליצירת להיט משלכם שיהפוך אתכם לזמרים ליום אחד ואולי יותר מכך.

 

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן