מתנה מוזיקלית לילדים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מתנות מוזיקליות – להפתיע את האהובים לכם

ילד מוזיקלי? ילדה שאוהבת לשיר? להלן מתנה מוזיקלית לילדים שאוהבים לשיר! חבילת זמר / זמרת ליום אחד באולפן הקלטות ולעשות שיר אישי! לפרטים >>

במידה והנכם מעוניינים להפתיע בגדול את היקרים לכם באירוע הקרוב שלהם, בעוד הנכם יודעים כי הם שרים בכל זמן נתון ובכל מקום, אם זה באמבטיה, ברכב, במקום העבודה שלהם ואם זה בחדר הנוחיות, כי אז זו העת להפתיע אותם ולהפוך את האירוע החגיגי שלהם למיוחד במינו. מה הינה האפשרות של זמרת ליום אחד או של זמר ליום אחד? עסקינן הודות הפתעה, אשר בה בעל האירוע בא אל אולפן ההקלטות. כדאי לא להגיד לחוגג אירוע לאן הולכים, על מנת פן תיחרב ההפתעה הגדולה. כאשר באים לאולפן הקלטות, בתום פתיחת דלת הכניסה, מתחיל סף ההתרגשות לעלות. בני אדם נורמטיביים לא ניתנת להם בכל יום הזדמנות להפגין את יכולת השירה שלהם ועתה נפל בידם הצ'אנס לבצע בגדול יום של זמרת ליום אחד או של זמר ליום אחד. ככלות הכל, בכל עת השיר והן המוסיקה נמצאים בתוך הראש שלכם וכן הגיעה העת להוכיח לכל העולם שאף עם מיקרופון מקצועי ואיכותי, הקול שלכם שווה אלף מונים. בתום פגישתכם עם המפיק המוסיקלי, הגיע הזמן לבחירת שיר. אין צורך לירוא מהפרוצדורה של הקלטה, בשל כך כי באולפן הקלטות ניתן לעבוד עם זמרים באופן מקצועי, אשר מכוונים אותם מראשית הדרך ועד תומה, עד אשר תגיעו לממצא אשר מקובל עליכם, מן ההיבט של תיקון זיוף או לחלופין של סאונד. הגיעה העת להפוך את מי שכה אוהב לזמר, בעל השמחה, אל זמרת ליום אחד או של זמר ליום אחד. להגשים עבורם את הפנטזיה שלהם.

מתנה מוזיקלית – הנכם מקליטים שיר בעצמכם, בקול שלכם – 

להבדיל מזמר ליום אחד, הנכם תקליטו שיר בעצמכם, בקול שלכם ואף את השיר הזה תקדישו מתנה מוזיקלית לילדים עבור בעל האירוע. הווה אומר – הנכם עשויים לבחור שיר אותו הנכם מעוניינים להקדיש מתנות מוזיקליות לילדים היקרים לכם. בסיום בחירה של שיר, תבואו לאולפן הקלטות ואף תעבדו על השיר בצורה מקצועית עם מפיק מוסיקלי, אשר ילווה אתכם בכל הפרוצדורה של הקלטת שיר והן יוציא ממכם את כל האיכויות שלכם, על מנת שתישמעו באופן נפלא לעומת איך שהנכם נשמעים באופן רגיל. ומה שהכי משמעותי הינו שאינכם עשויים להיות זמרים מקצועיים, על מנת לקבל מתנה לילד מוזיקלי  ולהקליט שיר וכן מתנה לילדה מוזיקלית הולמת עבור מי שאין לו רזומה מוסיקלי בכלל, בשל כך כי כל הפואנטה כאן הינה מתוך כוונה של להעניק מתנה לילד שאוהב לשיר בהקדשה פרטית, בביצוע שלכם לבני אדם אשר יקרים ללבכם. בתום הקלטת השיר עבור מתנה לילדה שאוהבת לשיר יעניקו עבורכם אף דקורציה של דיסק פרטי בעל תמונה וכן הקדשה ואף אריזה מעץ אקסקלוסיבית. נתתם מעצמכם המון אנרגיה וגם מאמץ וייתכן שבוודאי הקול שלכם נהיה צרוד לזמן מה, על מנת לבצע את ההפתעה של זמרת ליום אחד או של זמר ליום אחד, ובשל כך בוודאי שכל אחד מכם יתרגש מן מתנה מוזיקלית אשר הוענקה לכם.

מתנות מוזיקליות – מתאימות לכל אירוע שעולה על דעתכם – 

הכנה של סרטון וידיאו קליפ, אשר המטרה שלו הינה לתת עבור מתנה מוזיקלית לילדים הולמת עבור כל מיני אירועים גרנדיוזיים, כמו למשל – יום נישואין, ברית או בריתה, ימי הולדת, מסיבת רווקים או מסיבת רווקות, יום האהבה וכיוצא בזאת. המוטיב פה הינו להפתיע עם קליפ שנמצא בו שיר שהנכם מקליטים בקול שלכם עבור מתנות מוזיקליות לילדים , תמונות, כתוביות עם מלים, ברכה מתועדת וכיוצא בזה. הווה אומר – הנכם נותנים חוויה מוסיקלית עבור מתנה לילד מוזיקלי או מתנה לילדה מוזיקלית בדמות חוויה של מוסיקה ואף חוויה ויזואלית. נדרש מכם לבחור שיר כל שהוא ולבוא לאולפן להקליט אותו. בתום הקלטת השיר יצלמו אתכן שרים ורוקדים ביחד עם מנעד רב של אביזרים, על מנת להעניק חיות בקליפ. אחרי זה יערכו עבורם את הקליפ בסינרגיה עם תמונות וכן בסינרגיה עם סרטוני ברכות.

מתנה לילד שאוהב לשיר או מתנה לילדה שאוהבת לשיר

הזמנת שיר בשביל זמרת ליום אחד או זמר ליום אחד הינם האטרקציה הכי בולטת בעת האחרונה בתחום של מתנה מוזיקלית. מה הפירוש של המונח מתנות מוזיקליות? מדובר בסך הכללי הודות שיר אשר אותו הנכם מזמינים מאת אולפן הקלטות עבור כל מי שיקר ללבכם אשר יש לו אירוע כל שהוא. שיר אשר משנים לו באופן כללי את המלים, על מנת שיהלמו את המסיבה ובתום כל זאת, הזמרים של אולפו ההקלטות ישירו את השיר ואין הנכם ולסיום ישלחו לבעל האירוע את השיר המושקע שלכם. 

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן