מתנת ששת החושים? שמיעה? דיבור? הכירו זמר\ת ליום אחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם מחפשים מתנה לששת החושים שתתאים לבעל המאורע, אתם חייבים לצאת מקופסה לחשוב יצירתי כדי לרגש את חוגג האירוע. באמצעות זמר\ת ליום אחד תוכלו לעבוד על ששת החושים שכוללים בין היתר את חוש השמיעה והדיבור. כל מה שאתם צריכים זה לבחור את השיר שאתם רוצים לתת במתנה, להתקשר לאולפן הקלטות לקבוע תאריך להקלטה ולהיכנס להקליט את השיר.

מתנות של חוש השמיעה יכולות להיות קשורות ל-6 החושים של בני האדם והם: ראייה, שמיעה, ריח, טעם, מישוש, דיבור. יש קונספט שלם של מתנות שנותנים לחוגג/ת 6 מתנות שונות בהתאם לחושים השונים. למשל: מתנה שקשורה לטעם אז שובר למסעדה, מתנה שקשורה למישוש אז שובר למסאג', מתנה שקשורה לריח אז בושם מיוחד, מתנה שקשורה לראייה אפשר ללכת למטווח או לראות הופעה וכך הלאה.

אנו ממליצים על מתנה לחוש השמיעה או הדיבור אופציה להקליט שיר באולפן הקלטות. ואם אתם רוצים לשדרג אז לחוש הראייה אפשר לעשות סרטון וידאו באולפן ואחר כך לראות את הקליפ!

מהי מתנה זמר ליום אחד?

זמר ליום אחד היא חווית שירה לכל אדם שאוהב שירה, חובבן ועד אדם מקצועי. בחוויה זאת שאותו מקבל מתנה נכנס לאולפן הקלטות לאחר שבחר בשיר מקורי או שיר מוכר. באולפן ההקלטות הוא שר עם האוזניות הגדולות שמבודדות רעש ומתרכז בטקסט שלו בדומה לזמר רגיל. בסיום ההקלטה נערך השיר ואם יש זיופים, אי עמידה בקצב, רעידות בקול ועוד הם נערכים מחדש והשיר בסופו של דבר יוצא מקצועי לחלוטין בדומה לזמר מקצועי.

לאיזה אירוע מתאים זמר ליום אחד?

זמר ליום אחד מתאים למגוון אירועים החל ביום הולדת, חתונה, בר מצווה, בת מצווה ועד מתנת פרישה או פרידה מעבודה או מתנה למתגייס.

מהן האופציות של חבילת זמר ליום אחד?

אופציה אחת היא לתת לחוגג האירוע שובר ואז לאפשר לו לבחור שיר מראש בטרם ההקלטה. האופציה השנייה, להגיע לאולפן הקלטות בהפתעה ולבחור שיר להקלטה.

כמה פעמים השיר נערך עד לתוצאה הסופית?

השיר נערך בהתאם למצבו, יש אנשים אשר פחות מזייפים וכמעט אין צורך לערוך זאת, ויש אנשים שמזייפים הרבה ויש להם רעידות בקול ויש לצורך לערוך כמה פעמים עד לתוצאה הסופית המושלמת.

איזה שיר עדיף לבצע מקורי או מוכר?

ההחלטה לגבי בחירת השיר וביצועו היא שלכם בלבד, וכך אם אתם כותבים שירים מקוריים זוהי הזדמנות מצוינת לנסות אותו לראשונה באולפן הקלטות.

מחפשים מתנה מקורית הכירו את מתנת ששת החושים

לבחור מתנה לאירוע בין שהוא חד פעמי או כל שנה מצריך יצירתיות וקריאטיביות גבוהה. כדי לספק את כל החושים ובמיוחד ולהימנע מקניית מתנות נפוצות שבעל המאורע מקבל לא מעט, חייבים להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה. אחת ממתנת ששת החושים היא זמר ליום אחד. מדובר על מתנה שעובדת על החושים העיקריים שלנו חוש השמיעה וחוש הדיבור. באמצעות מתנה זמר ליום אחד, תוכלו להיות זמרים ליום אחד ולהבין איך ההרגשה. מעבר לכך תוכלו להגשים חלום של פעם בחיים ולהיות זמרים ליום אחד. את השיר שבחרתם בין שהוא מקורי שלכם או של אומן מוכר תוכלו להקליט באולפן הקלטות מקצועי ולהיעזר באנשי ההפקה המקצועיים שיעזרו לכם לשיר נכון ואף במהלך ההקלטה יגידו לכם מה לעשות ואם יש קטעים שלא משתלבים עם מקצב המוזיקה הם יערכו ויורידו.

למה דווקא זמר ליום אחד?

באמצעות זמר ליום אחד תוכלו לתת מתנה שונה ויצירתית מהמתנות שבעל המאורע מקבל כל שנה. מעבר לכך, זמר ליום אחד היא חוויה של פעם בחיים במיוחד לאנשים שאוהבים מוזיקה ורוצים להגשים חלום של להיות זמרים ליום אחד. ואם התברכתם בכישרון ובקול מיוחד הרווחתם עוד חוויה של איך להיות זמר ואיך התחושה. אז אם בא לכם לצאת מהקופסה ולחשוב על מתנה מרגשת ומיוחדת שלא תשמעם את מקבל המתנה, זה הזמן לתת לו מתנה של זמר ליום אחד, חוויה בלתי נשכחת.

למי מתאים זמר ליום אחד?

זמר ליום אחד היא מתנה שמתאימה מתאים לכל אחד במיוחד לאנשים שאוהבים לשיר או שיש להם כישרון חבוי. באמצעות הקלטת שיר מקורי או שיר מוכר ועזרה ממפיקים מוזיקאליים מקצועיים ניתן להוציא שיר באיכות טובה מאוד ולהרגיש זמר או זמרת ליום אחד. בסיום ההקלטה עצמה אפשר לערוך את הקטעים הלא טובים ואשר אינם באותו קצב עד לגדי תוצאה מושלמת. באמצעות זמר ליום אחד, אפשר להפיק שיר ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר ולעבור חוויה מושלמת ומרגשת של פעם בחיים. חוויה שרק הקרובים אליכם ישקיעו בכם ומובן שזכרו אותם ואת המתנה המרגשת שלהם. בנוסף לכך, תוכלו להרגיש איך ההרגשה להיות זמר שאוזניות גדלות על אוזניכם ובעמדת הקונטרול מבעד לחלון ניתן את אנשי המקצוע אשר מכוונים אותכם לתוצאות משולמות. כמו כן, במהלך השיר אנשי המקצוע באולפן ישפרו זיופים בקול, רעידות ועוד באמצעות אמצעים טכנולוגיים באולפן.

יתרונות מתנה זמר ליום אחד

בשונה ממתנות אחרות ונפוצות אשר משעממות את מקבל המתנה, זמר ליום אחד היא מתנה מיוחדת ומרגשת וחוויה לכל החיים. לזמר ליום אחד ישנם לא מעט יתרונות על פני מתנות אחרות. ראשית, היא מרגשת עד מאוד. שנית, היא מגשימה חלום ילדות להרגיש איך זה להיות זמר ליום אחד. שלישית, היא המתנה המושלמת ביותר והבטוחה שבעל השמחה לא קיבל עד היום.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן