זמרת ליום אחד כזו עוד לא היה לנו

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפני שבוע אירחנו מסיבת יום הולדת מדהימה עבור שרון, שלא היה לה מושג שהיא מגיעה לאולפני לי-רון ברמת גן למסיבת יום ההולדת בהפתעה שלה. כל החברות שלה הגיעו לאולפן בתלבושות של שלגייה , עם מסכות של נסיכות או של גמדים..כל זאת בגלל ששרון מאוד אוהבת את הסרט שלגייה..בהחלט הפתעה מקורית וקורעת מצחוק!

שלגייה אולפן הקלטות
שלגייה אולפן הקלטות

ברגע שהיא נכנסה לאולפן היא הייתה מופתעת ומאושרת עד השמיים. לא האמינה למראה עיניה..היא באמת הגיעה לאולפן הקלטות להקליט שיר וגם בנוסף כל החברות שלה שם מחופשות לנסיכות או גמדים..היא הייתה בטירוף!!

כולם חיבקו אותה ונכנסו לאווירה המיוחדת באולפן ההקלטות. הם החליטו עבורה מראש איזה שיר היא תקליט..ואיך לא, השיר של וולט דיסני מתוך הסרט שלגייה. היא נכנסה מיד למצב רוח חיובי ועשינו איתה חזרה קטנה לראות שהיא באמת מכירה את השיר ולהפתעתנו היא שרה את כל השיר מההתחלה ועד הסוף בטייק אחד..שאפילו אנשי מקצוע מוצאים בכך דבר קשה לעשות – ואיזה ביצוע נהדרת היא עשתה ללא טעויות וללא זיוף אחד. ברגע זה ידענו שאנו הולכים להוציא ממנה ביצוע מושלם בהקלטות.

בזמן ההקלטה היא באמת הייתה כל כך נהדרת ומוכשרת כאשר היא שרה, כל החברות שלה מחאו לה כל הזמן כפיים ושיבחו אותה (כן עדיין עם תחפושת של גמדים ונסיכות)..אך אנו עבדנו איתה בצורה מקצועית וכל פעם ביקשנו ממנה לעשות שוב כל מיני קטעים כדי להוציא ממנה את הביצוע הטוב ביותר ולערוך אותו עם אפקטים מיוחדים שישפרו עוד יותר את הקול שלה..

לאחר מכן, הבנות החליטו שהן רוצות לשיר איתה את הפזמון למרות שהן זמרות איומות אבל כולן התחילו לשיר יחד וכבשו את הלבבות שלנו..יחד הן שרות מדהים. אז אמנם הבנות אמרו שהן לא הזמרות הגדולות ביותר אך שהן שרות בקבוצה זה פשוט נשמע טוב. יש קולות שמשתלבים ועם שיפור קל שלנו כמו הוספת הד, החזרים, קומפרסיה ועוד כולם נשמעים נהדר..

כמו כן, הן הביאו מספר בקבוקי שמפניה ואין ספק שזה עזר לכך שהן נכנסו למצב רוח חיובי והיו שמחות כל הזמן עד ששמעו את התוצאה הסופית שהם עשו עם השירה..המפיק היה צריך קצת זמן בכדי למקסס את השיר ולהדפיס תמונה שלהן על הדיסק מה שאיפשר להן לקחת מעט זמן לתמונות וצילומי סלפי באולפן וכמובן תמונות קבוצתיות עם פוזות של גיטרות, כלי הקשה, דרבוקה ועוד..ולבסוף הן אכן קיבלו את הדיסק לאחר הסשן הכיפי באולפן ההקלטות בכדי שיהיה להם זיכרון נהדר מהחוויה המוזיקלית הראשונה שלהן.

אם אתם מחפשים להפתיע את אהובי ליבכם, במקום ללכת למקומות צפויים כמו מסעדת שף או ספא..תחשבו על אופציה של חוויה מוזיקלית באולפן הקלטות..הפתעה מקורית ומיוחדת שאפשר לקבל בקלות את גורם ההפתעה המקורית שאתם רוצים לעשות בלי להוציא אלפי שקלים!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן