ילד זמר? ילדה זמרת? תביאו אותם כבר להקלטה!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילד שלכם אוהב לשיר וחולה על קריוקי? הילדה שלכם חולמת על תווים ושרה כל הזמן בבית? יש לנו את המתנה המיוחדת והמקורית במיוחד עבור הילדים ליום הולדת!

כאשר הילד שלכם מוזיקלי ושר כבר מגיל קטן, או שהילדה שלכם כבר מגיל צעיר נתפסת אצלכם ככוכבת הבית ומופיעה בסלון כאילו היא על במה, זה הזמן לתת להם את החוויה המוזיקלית הראשונה שלהם. הם יתפעלו כיצד זמרים עובדים באולפן הקלטות, הם יתרשמו מכל רגע שהם נמצאים בחדר אקוסטי ומיוחד שהם לא ראו מעולם.

אז מה קורה בעצם ? הם יהפכו לזמר או זמרת , והכל ביום אחד!

אתם מפתיעים אותם! אתם מגיעים עם הילד או הילדה שלכם לאולפן ההקלטות שלנו. בשנייה הראשונה שהם נכנסים לאולפן הם יתרשמו מהספוגים העוטפים את כל החדר, הם יתפעלו מכך שיש 2 דלתות בכניסה ולא 1 כמקובל בכל בית, הם יופתעו מכך שיש חלון שאי אפשר לפתוח שרק מקשר בין 2 חדרים שיוכלו לראות אחד את השני וכמובן יקבלו חוויה מטורפת לראות את כל המיכשור והציוד באולפן.

זמר ליום אחד
זמר ליום אחד

לאחר ההתרגשות וההתרשמות הראשונית, אנו נסביר להם שהם צריכים לבחור איזה שיר הם רוצים להקליט. אנו מכירים את עולם הילדים ויודעים מה השירים הפופולאריים כיום, לכן אנו נמליץ להם על השירים או שמא הם יגידו לנו מה הם יודעים ומכירים ורוצים לשיר.

כאשר הבחירה התבצעה, אנו מדפיסים את המילים עבורם בכדי שהם לא יצטרכו לשנן או לזכור בעל פה כלום..כך תהליך ההקלטה יהיה קל יותר עבורם!

אחרי זה הם יכנסו לחדר ההקלטה לבד (יש אפשרות שאחד ההורים או האחים ייכנס איתם להוריד לחץ והתרגשות ראשונית), הם ישימו אוזניות מקצועיות ואנו נכוון את גובה המיקרופון לגובה המתאים להם (איזור חלל הפה).

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

במהלך ההקלטה הם יעבדו מול מפיק הקלטות, מפיק מוזיקלי מנוסה שיוכל לדבר איתם דרך מיקרפון מיוחד שמחבר בין 2 החדרים. את המפיק הם רואים דרך החלון המפריד בין החדרים. בהקלטה המפיק יסביר להם כיצד לבצע טוב יותר את השיר, כיצד לומר נכון יותר את המילים, איזו עוצמה צריך בהגשת הטקסט, וכן, יערוך ויוסיף מספר אפקטים לקול שלהם כדי שהם יישמעו עוד יותר טוב מאיך שהם נשמעים במציאות!

בסופו של דבר הילד או הילדה שלכם יקבלו דיסק אישי ומעוצב עם השיר שלהם, שיר שהם עבדו ועמלו עליו רבות באולפן. השיר הראשון שלהם הוא דבר מרגש, מפתיע ומיוחד..בהחלט מזכרת לכל החיים. כמו כן, דבר זה יכול להוכיח להם שהם באמת שרים טוב, ושכדאי להם באמת לעשות משהו מקצועי עם הקול שלהם.. או שמא שהם דווקא לא שרים טוב ואז יחליטו לרדת מעניין השירה ויעדיפו לעשות זאת כתחביב כיפי ולא ללכת על משהו מקצועי בעתיד.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן