חולם להיות זמר נולד? בוא להכין קליפ באולפני לי-רון!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רבים בישראל חולמים להיות זמר נולד, זה הזמן להכין קליפ עם שיר קאבר באולפני לי-רון, להגשים חלום ואולי אפילו לבסס קריירה מוזיקלית.
בעוד שישראלים רבים מקליטים שירים לאירועים גם מבלי להיות זמרים, בעלי יכולות שירה יכולים להיות זמרים ללא כל בעיה ובאמצעי הקלטת שיר וצילום קליפ מקצועיים.

זמר נולד באמצעות קליפ ושיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי

תכניות הראליטי בישראל מפוצצות כישרונות כבר שני עשורים ברצף, בישראל סגנונות שירה מגוונים ובכל שנה מתווספים עשרות ומאות זמרות וזמרים פוטנציאליים להפוך לזמר נולד, עכשיו זה הזמן להגשים חלום ולצלם קליפ יחד עם הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי.
שערי "אולפני לי-רון" פתוחים עבור כולם, מתאמים יום ושעה עם משרדי אולפן ההקלטות, משדרגים את השיר לקליפ ומקבלים את כל הפרטים לקראת יום ההקלטה והצילום.
הקלטת שיר וצילום קליפ באולפן ההקלטות יכולים להיות עבורכם כהגשמת חלום מרגשת ומהנה, בנוסף לכך אם אתם מעוניינים לפתח קריירה מוזיקלית או שוקלים לנסות להצליח בעולם המוזיקה תוכלו להשתמש בשיר והקליפ שביצעתם לשיתוף ברשתות החברתיות ולהתחיל לצבור עוקבים ולבסס את עצמכם באמצעות הקלטת שיר קאבר וצילום קליפ לשיר באולפן הקלטות מקצועי.

אולפן הקלטות לא מתאפשר יותר רק לזמרות והזמרים הגדולים, המחירים הותאמו ומתאפשרים במחיר נוח לכל כיס ולעומת זאת התנאים השתפרו וכיום כל אדם בישראל יכול לקבל תנאי אולפן ברמה גבוהה מאוד ואפילו לשדרג לקליפ לשיר קאבר אותו הם הקליטו.
האפשרות להקליט שיר קאבר נפתחה כבר לפני מספר רב של שנים לכל אדם, לכל אירוע ולכל סיבה ואם מרבית המקליטות והמקליטים אינם זמרים, כשאנשים בעלי יכולות שירה מעוניינים להגשים חלום, האפשרות בהחלט פתוחה בפניהם.

צריך לעשות חזרות לפני ההקלטה? מה לגבי אימוני קול?

חזרות ואימוני קול הם לא חובה גם עבור מי שיודע לשיר ומעוניין להציג תוצאות טובות בהקלטה, למרות זאת אם תרצו למקסם את יכולות השירה שלכם, מומלץ לבצע מספר חזרות על השיר בבית.
בנוסף, ניתן להיעזר בתרגילי אימון וחימום קול, חלק מהאנשים שחולמים להיות זמרים מקצועיים ומוכרים ייבחר ללכת למורה לפיתוח קול, ההחלטה היא שלכם ותלויה ברצונות והצרכים שלכם בדרך לחלום.

מגשימים חלום ונכנסים לאולפן הקלטות מקצועי

יום ההקלטה הגיע והתנאים שאתם מקבלים באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" זהים לתנאים של הזמרים הגדולים: מפיק מוזיקלי אישי בעל ניסיון רב בתחום הקלטות שירי קאבר, ציוד סאונד והקלטה מתקדמים לקבלת איכות סאונד גבוהה מאוד, בידוד אקוסטי איכותי וכן תוכנות עריכת סאונד מתקדמות.

המפיק המוזיקלי משלב יחס מקצועי ואישי ברמה גבוהה, לאורך כל הקלטת השיר המפיק יכוון אתכם וייתן לכם את הדגשים המתאמים למקסום הפוטנציאל המוזיקלי שלכם.
במהלך ההקלטה המפיק ישב בחדר מבודד נפרד וילווה אתכם דרך האוזניות, זה הזמן שלכם להשתחרר ולשיר את השיר שבחרתם.
בסיום ההקלטה המפיק יערוך וישפר את קולכם בעריכת סאונד מקצועית לשיר שהקלטתם.

הקלטתם שיר קאבר באולפן הקלטות? זה הזמן שלנו להכין עבורכם קליפ! אבל איך קליפ נולד?

אחרי שיש לכם שיר קאבר באיכות גבוהה, זה הזמן לעבור לצילום הקליפ בעריכה מקצועית ב"אולפני לי-רון". אבל אין לך מושג איך זה קורה? להלן ההסבר איך קליפ נולד!
צילום קליפ מבוצע באולפן ההקלטות וכוכב/ת הקליפ שרים בתנועות שפתיים (ליפ סינק), תוכלו להגיע לבושים איך שתרצו ובדומה לזמרים הגדולים להביע רגשות תוך כדי שאתם שרים בקליפ.
בדומה לעריכת כל קליפ, ניתן לבחור את סגנון הקליפ שלכם, במידה ותרצו ניתן להוסיף תמונות וסרטונים לקליפ (בעברה מראש טרם עריכת הקליפ, באיכות כמה שיותר גבוהה), אם תרצו נוכל להוסיף כתוביות למילות השיר בזמן הקליפ.
חלק מהזמרים והזמרות יעדיפו לבחור בקליפ שמתמקד בעיקר בזוויות צילום, מספר אפקטים, חיתוכי וידאו ושילוב וסנכרון השיר שהקלטתם בקליפ.

לאחר סיום עריכת הקליפ תקבלו את התוצר הסופי אליכם באיכות גבוהה, עם השיר והקליפ תוכלו לעשות מה שתבחרו.
חלק מהזמרים יבחרו להציג את השיר והקליפ למשפחה וחברים כצעד ראשוני, חלק יבחר לשתף ברשתות החברתיות השונות כחלק משיפור התדמית האישית וישנם אנשים שיבחרו להשתמש בתוצר הסופי כדי לבסס קריירה מוזיקלית ולהתחיל להיחשף ולהתפרסם.
הכנת שיר וקליפ באולפן הקלטות אפשרית לכל אדם, הקליפ יכול להיות פעילות מהנה והגשמת חלום או חלק מהצלחה מוזיקלית שמתחילה ברשת ועשויה לעבור יום אחד לבמות הגדולות.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן