אולפן הקלטות מקצועי לזמרים חובבים, מתחילים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

זמר מתחיל בעיקר שר בקריוקי? זמרת חובבנית שאוהבת לשיר עדיין במקלחת? מחפשים אולפן הקלטות מקצועי לזמרים חובבים, מתחילים ובינוניים? מצאתם את הבית החדש שלכם!
זמר בתחילת דרכו? זמרת בתחילת דרכה? אנו כאן בכדי לעזור לכם להכנס בצעדי ענק לעולם המוזיקה! זמרים בתחילת או אמצע הדרך כזמרים מקצועיים או זמרים חובבים מעוניינים להקליט שירים באיכות גבוהה ותוההים כיצד לעשות זאת. אם עדיין לא הקלטת שיר ראשון זה הזמן הנכון לעשות זאת!
חלק לא קטן מקבוצת הזמרים הגדולה שאינה נמצאת בצמרת זמרי המוזיקה בישראל נוטה לחשוב על אולפן הקלטות מקצועי ככזה השייך לזמרים הגדולים בלבד, מה שמרחיק אותם מהקלטה ברמה גבוהה כפי שבאמת היו רוצים.
עם מחיר נוח לכל כיס של זמר מתחיל-בינוני, מפיק מוזיקאלי מלווה, אולפן הקלטות מתקדם – תוכלו לשדרג את עצמכם ולמצב את עצמכם כזמרים רציניים ומוכשרים.

אולפן הקלטות לזמרים חובבניים
אולפן הקלטות לזמרים חובבניים

אולפן הקלטות מתאים לכולם

דבר שאין עליו עוררין הוא העובדה שאולפן הקלטות מקצועי משדר זוהר, ציוד סאונד והקלטה מתקדמים, מפיק מוזיקאלי אישי, עריכת קול ויצירה איכותית לשירי קאבר באיכות סאונד גבוהה במיוחד – דבר שיוצר תחושה ראשונית שאולפן הקלטות מקצועי יכול להתאים רק לזמרים מהשורה הראשונה או חברות גדולות.

למרות הילת הזוהר והתהילה במחשבה על אולפן הקלטות עליכם להתנתק מהחשיבה הישנה, אולפן הקלטות מקצועי מקליט כבר שנים רבות הקלטות לאירועים של אנשים שאינם זמרים כלל, הקלטות קריינות לחברות, פודקאסטים וכמובן הקלטות שירים לזמרים מתחילים, בינוניים וזמרים חובבים.
כל כישרון מוזיקאלי קטן יכול להפוך לכישרון גדול ולמיצוי מקסימלי של פוטנציאל השירה, באמצעות הקלטה איכותית ומפיק מוזיקאלי צמוד המלווה ומנחה לכל אורך ההקלטה ואף אחריה עם עריכת קול וסאונד מקצועיים על תוכנות סאונד מתקדמות.

הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות

כאשר מבצעים הקלטת שיר ראשון בפעם הראשונה ונכנסים לאולפן הקלטות יש לחץ, התרגשות וחשש מהתוצאה הסופית..אבל הטיפ הכי גדול הוא להגיע רגועים לאולפן ולא להילחץ..כי אם תהיו לחוצים זה ישפיע על הקול שלכם ואתם תשמעו פחות טוב בהקלטה..

שאלה נפוצה שעולה טרם הקלטת שיר באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" היא: "איזה שיר כדאי להקליט באולפן הקלטות?".
במחשבה על הקלטת שיר הקאבר המתאים ביותר עבורכם תוכלו להגיע למצב בו אתם מתלבטים בין עשרות ולעיתים מאות שירים.
במידה ואתם מגיעים להקליט מספר שירים רמת ההתבלטות יורדת, למרות זאת תהליך בחירת הקלטת השיר נעוץ בעיקר בכם ועליכם להחליט על ז'אנר איתו אתם הולכים, איזה גוון קול וחידושים אתם מביאים אתכם לשיר, האם אתם מעוניינים להתרכז סביב הקלטת שירי קאבר של אומן מסוים? ולבסוף מומלץ להכין רשימה של 5-10 השירים שאיתם אתם מרגישים הכי בנוח ומתוכם תוכלו לבחור.

מה צריך לעשות לפני הקלטה באולפן הקלטות?

כדי להגיע עם יכולות ווקאליות מקסימליות, מומלץ לבצע מספר פעולות אימון הקול: התחילו בתרגילים לחיזוק שרירי הבטן המסייעים לשליטה בסרעפת המשחקת תפקיד חשוב בהפקת צליל קול, הפחיתו בדיבור ושיח כ – 24 שעות טרם יום ההקלטה ובוודאי אל תאמצו את הגרון בצעקות ושירה מאומצת, הגיעו רגועים ומפוקסים ליום ההקלטה, בצעו מספר חימומי גרון עם מעבר סולם מהנמוך לגבוה ושחררו את שרירי הפנים.
כמו כן, מומלץ להפחית כמה שניתן (עד אפס) עם עישון, אכילת מאכלים מטוגנים וחלביים טרם ההקלטה ומניעה מצריכת אלכוהול או קפאין טרם ההקלטה.

בואו להקליט שיר ראשון באולפני לי-רון

אולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" מומחה בסוגים מגוונים של הקלטות, עקב הביקוש הרב להקלטות מגורמים רבים חשוב לתאם יום ושעת הקלטה מספיק זמן מראש.
ביום ההקלטה תיפגשו עם המפיק המוזיקאלי עתיר הניסיון בהקלטה עם זמרים בכל הרמות, המפיק המוזיקאלי יסדר אתכם לפני ההקלטה וילווה אתכם בכל תהליך הקלטת השיר, יבצע אתכם חזרות במקומות הדורשים הקלטה חוזרת וידאג למצות את הפוטנציאל המוזיקאלי הגלום בכם כזמר או כזמרת.

כפי שהזמרים הגדולים מקליטים באולפן הקלטות מתקדם, כך גם "אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד הקלטה וסאונד מקצועיים ובידוד אקוסטי איכותי ליצירת סאונד ברמה גבוהה מאוד.
בסיום תהליך הקלטה השיר המפיק המוזיקאלי יעבור לשלב עריכת השיר, באמצעות תוכנות עריכת סאונד מקצועיות ניתן יהיה לשפר את קולכם לתוצאה סופית ברמה גבוהה.

יודעים לנגן? הרווחתם!

כל מוזיקאי רוצה להוציא החוצה את האומן שבו. אתם יכולים להגיע אלינו ולהיות הרבה יותר מזמרים או זמרות, בואו להיות אומני מוזיקה ליום אחד ולהגשים חלום.
אם אתם יודעיים לנגן על גיטרה אפשר להקליט בצורה מקצועית את הניגון שלכם על הגיטרה ולערוך את הסאונד שלה כך שהיא תשמע מיליון דולר..כמו כן, לא להילחץ לא כל אחד נולד כמו סינגולדה..באולפן מקליטים מספר פעמים ועושים טייקים וכך יהיה לכם אופציה להקליט בכמה חלקים נפרדים את הגיטרה עד להכנת שיר שלם מההתחלה עד הסוף של ניגון גיטרה. אחרי שיהיה לנו את כל חומרי הגלם של הגיטרה נעבור להקליט את השירה והוואקל שלכם.


יודעים לנגן בקלידים? סופר בונוס ענק בשבילכם! יש לנו מקלדת שליטה שיודעת לקבל סאונד של מגוון כלים ולהכניס אותם למקלדת..משמע אפשר עם הניגון שלך לעשות להקה שתנגן קלידים, חצוצרה, באס, כינורות וכו'..אם אתם יודעים לנגן בקלידים ברמה טובה השמיים הם הגבול ליצירת ההפקה של השיר שלכם! אחרי שעשינו את הפלייבק שאותו אתם מנגנים נעבור להקלטת השירה והקול שלכם על גבי הפלייבק!

איך הופכים שיר שהקלטתי לקליפ מקצועי?

מרבית מקליטי השירים ב"אולפני לי-רון" מבקשים להפוך את השיר שהקליטו לקליפ, באם מדובר על הקלטת יחיד, הקלטה זוגית בדואט ואף הקלטה קבוצתית.
את הקליפ ניתן להקליט באולפן ההקלטות או בצילומי חוץ והכל בתיאום מראש, במהלך הקליפ תשירו בתנועות שפתיים ובהתאם לשיר שכבר הקלטתם.
צילום קליפ לשיר יכול להפוך כל קריירת שירה של זמרים מתחילים לקריירת שירה מקצועית ורצינית – עם יכולות שירה מולדות, לווי וסיוע שלנו, הקלטה איכותית עם ציוד איכותי, עריכת קול וצילום קליפ לשיר.
במידה ואתם מעוניינים בהקלטת שיר עם צילום קליפ, תאמו זאת מראש עם משרדי האולפן לתיאום כל ההיבטים הנדרשים לקראת ההקלטה.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן