מתנה למי שאוהבת לשיר | מתנה מקורית לאדם שאוהב לשיר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

זמר ליום אחד | זמרת ליום אחד – מתנה מקורית לאנשים שאוהבים לשיר ואנו שמחים לראות זמרים מתחילים וזמרות חובבניות שמגיעים אלינו אל אולפן ההקלטות להגשמת חלום בכל גיל, מגדול ועד קטן.

לחברה הכי טובה יש יום הולדת, היא אוהבת לשיר? הבת שלכם שרה ללא הפסקה? הבוס שלכם היה זמר בעברו? הבעל שר כל הזמן באוטו? אישתך שרה בכל מקום גם באמבטיה?

זה הזמן שלכם לתת לאנשים היקרים לכם את האופציה להיות כוכב/ת מוזיקה ליום אחד עם מזכרת שהם ישמרו לכל החיים!

אם האדם שאליו אתם נותנים את המתנה ידוע כאדם ביישן, ייתכן והוא לא ירצה לעשות גם צילומי וידאו אלא רק להקליט שיר, אך אם מדובר באדם מלא שמחת חיים, לא מפחד מדברים חדשים ויוכל להראות קצת חיוכים מול המצלמה, אנו בטוחים שהוא יעשה וידאו קליפ מטורף יחד איתנו.

ב-2 האופציות מה שבטוח שאנו נוכל לערוך את הקול שלהם ברמה הגבוהה ביותר וליצור את המיקס ברמת הסטנדרט העולמית.

אנו אולפן הקלטות אידיאלי לזמרים מתחילים, כאלו שמעולם לא היו באולפן הקלטות, כאלו שלא הקליטו לעולם שיר, אך עם חיבה ענקית למוזיקה, קריוקי ושירה. כמו כן, גם זמרים מקצועיים מגיעים אלינו כדי לקבל עוד ביטחון בהקלטות ועוד נסיון בזמן אולפן ועבודה מול המפיק המוזיקלי שלנו.

ליובל הייתה יום הולדת, והמשפחה רכשה עבורה מתנה מקורית ליום הולדת – הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות. למעשה המשפחה העניקה לה את הזכות להיות זמרת ליום אחד ולהרגיש מה זה להיות כוכבת אמיתית. ואנו כל כך שמחים שהם העניקו לה את המתנה הזו כי זכינו לשמוע ולעבוד עם זמרת פנטסטית. לאחר הקלטה שכללה הדרכה אישית, תיקוני זיופים, הוספת אפקטים ושיפור הקול עכשיו יש לה גם וידאו קליפ להתגאות בו ולהראות לכולם ולהוכיח למשפחה שלה שהיא זמרת ענקית!

האם אתם מכירים מישהו או מישהי שישמחו לקבל גם את אותה החוויה? אם כן צרו קשר עוד היום בכדי לרכוש שובר מתנה ולקבל פרטים בנושא:

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן