זמר ליום אחד + צילומי תמונות ואלבום דיגיטלי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם האלבום הדיגיטלי של נחום אשר קיבל במתנה את חבילת "זמר ליום אחד" כולל צילומי בוק ואלבום דיגיטלי בשילוב השיר. איך כל זה קרה? להלן:

נחום קיבל במתנה מהעובדים והעובדות בחברה שלו הפתעה מקורית, הקלטת שיר באולפן הקלטות. לכולם זה ידוע שהוא שר ורוצה להיות זמר ולכן זו הייתה המתנה המושלמת עבורו, ואפשר לומר המקורית ביותר כי הוא הגשים חלום.
כאשר הוא הגיע אלינו הוא לא ידע בהתחלה לאן הוא מגיע. הוא חשב שהוא מגיע לחדר בריחה או סדנת ציור וברגע שהוא פתח את הדלת של האולפן וראה את האקוסטיקה ואת הציוד המתקדם שלנו הוא הבין.."הגעתי לאולפן הקלטות"!
הוא התרגש עד מאוד ואמר תודה רבה לאחת מהעובדות שבאה איתו לאולפן.
אחרי שההתרגשות מעט ירדה הגיע השלב לבחור שיר..היו כמה אופציות שהוא רצה ובסוף נבחר השיר "פנים אל מול פנים" אותו הוא כל כך אוהב.
אחרי שעשינו מעט חזרות וחיממנו את הקול הכנסנו אותו לחדר ההקלטה, הבאנו לו את כיסא הבר שלנו לצורכי ההקלטה למי שמתקשה לעמוד לאורך זמן והבאנו לו אוזניות מקצועיות לשמיעת הקול שלו והפלייבק בזמן שמקליטים..כמובן, אם מורידים את האוזניות לא שומעים כלום, לכן צריך להיות בחדר ההקלטה כל הזמן עם אוזניות על הראש.
בזמן ההקלטה עבדנו איתו על הגשת הטקסט, שיפור הביצוע, תיקוני זיופים, הוספנו לו המון אפקטים לקול וגם הדרכנו אותו כיצד להיות יותר מדויק בטון ובקצב.
בסוף ההקלטה ליטשנו עוד מעט את הקול שלו והוספנו אפקטים שגרמו לשיר להשמע עוד יותר טוב!
ההפתעה לא נגמרה כאן..העובדים והעובדות בחברה רכשו עבורו גם "צילום בוק" ואלבום דיגיטלי..מה זה אומר? אנו נצלם אותו באולפן מכל מיני זוויות צילום בדיוק כמו הזמרים הגדולים שמצטלמים באולפן ולאחר מכן נייצר עבורו אלבום דיגיטלי ייחודי רק לו. כמובן כל התהליך מתבצע במצלמת סטילס מקצועית.
לבסוף ערכנו לו סרטון מיוחד עם חוות הדעת שלו לאחר ההקלטה בשילוב התמונות שצילמנו באולפן..
בהחלט מדובר במתנה מקורית וייחודית לכל אדם ולכל אירוע, כן כן גם אם הוא המנהל שלכם בעבודה..זו מתנה שלא שוכחים במהרה! יש לכם את האופציה להגשים לאדם הקרוב לליבכם חלום ילדות, אז פשוט תעשו את זה – תרימו לנו טלפון או תרכשו אונליין ותזמינו חבילת זמר/ת ליום אחד בהתאמה אישית!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן