זמר ליום אחד | זמרת ליום אחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתה מחפש לתת לחברה שלך או לאישתך מתנה מקורית? מעוניינת לתת לחבר שלך או לבעלך הפתעה מיוחדת? רוצים שהשנה תיתנו להם מתנה שהם לא ישכחו לעולם? תנו להם להיות זמר או זמרת ליום אחד!

אנו מזמינים אתכם להפתיע את הגבר או האישה שלכם במתנה הכי מיוחדת שרק ניתן! אתם יכולים להעניק להם את האופציה להיות זמר/ת ליום אחד..משמע הם ירגישו ויחוו כיצד זמר מקצועי עובד באולפן הקלטות ויראו כמה זה קשה. כמו כן, הם יקבלו מזכרת מהאולפן ויצאו עם דיסק מיוחד שמכיל את השיר שעליו הם עבדו בצורה קשה.

אז מה צריך לדעת?

אתם צריכים להחליט ולענות על השאלות: האם הגבר או האישה שלכם אוהבים לשיר, אוהבים מוזיקה, אוהבים קריוקי, אוהבים? זאת המתנה המושלמת עבורם!

בכדי להיות זמר או זמרת באולפן הקלטות הם לא צריכים ידע או ניסיון מוזיקלי..המטרה פה לתת להם הרגשה של מה זה להיות זמר מקצועי באולפן הקלטות, לתת להם חוויה מוזיקלית של פעם בחיים!

מתנה מקורית לגבר ולאישה
מתנה מקורית לגבר ולאישה

הם יגיעו לאולפן וכבר מהשנייה הראשונה יתרשמו מהניראות החד פעמית שהם זוכים לה – בין אם זה הספוגים האקוסטיים מקיר לקיר, החלון האקוסטי שמפריד בין 2 החדרים, 2 דלתות אקוסטיות בכניסה לכל חדר שיוצרות וואקום למניעת רעשים ובין אם זה הציוד החדיש והמתקדם הקיים באולפן.

לאחר המבט הראשוני נסביר להם שהם צריכים להקליט שיר קאבר , שיר שהם אוהבים ומכירים ויהיה להם כיף לשיר.

הם לא יצטרכו לזכור את המילים בעל פה כי אנו נדפיס להם דף עם המילים של השיר.

לאחר מכן נעבוד איתם ממש בצורה אישית על הביצוע, נדריך ונעזור להם להוציא את המקסימום מהקול שלהם..נסביר להם כיצד לבצע משפטים בצורה טובה יותר, כיצד להמעיט זיופים, נלווה אותם לכל אורך הדרך ונערוך להם זיופים ונוסיף מספר אפקטים לשיפור גוון הקול שלהם.

בסוף ההקלטה לאחר העריכה שנבצע, הם יקבלו דיסק עם השיר אותו הם הקליטו. דיסק זה יהווה גאווה ענקית עבורם והם ישמיעו אותו לכולם!

המזכרת יכולה להיות עוד יותר טובה כי אתם תוכלו להדפיס להם תמונה והקדשה על גבי הדיסק ולהעניק להם את הדיסק באריזה מהודרת מעץ.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן