זמרת ליום אחד – מתנה לגיל 11

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים מתנה מקורית לגיל 11? רוצים להפתיע ילדה קטנה בת 11 עם הפתעה ייחודית? יש לכם אפשרות לבצע הגשמת חלום כבר בגיל 11 – הפכו אותה ביום הולדת לזמרת מקצועית!

הרבה חושבים שזמר או זמרת מקצועית חייבים להיות גדולים או מבוגרים ולכן הם לא רוצים להקליט באולפן..אנו אומרים שזו טעות..לזמרים מבוגרים או זמרות מבוגרות יש יותר ניסיון!

לרוב, כאשר אתם תחשבו על זמרים או זמרות אתם תחשבו על אנשים בוגרים..אך למעשה יש המון בני נוער ששרים מצוין וגם מצליחים..לדוגמא נועה קירל, אגם בוחבוט וכו'..

לא חייבים להיות גדולים, מבחינת גיל, בכדי לשיר..כל מי שאוהב לשיר ויש לו חלום להקליט ולשיר באולפן צריך לעשות זאת!

היום, מחירי האולפנים הם לא גבוהים כפי שהיו לפני עשרים שנה..הטכנולוגיה התקדמה ולכן אפשר לערוך את הקול בצורה נוחה יותר וגם הידע של מפיקי המוזיקה עשיר יותר מבעבר.

לכן, יש לכם היום צ'אנס להגשים חלום של עצמכם או של אחרים. אם אתם מכירים מישהו או מישהי שאוהבים לשיר יש לכם אפשרות לרכוש להם שובר שבו הם יגיעו לאולפן הקלטות ויעבדו עם מפיק מוזיקלי על שיר שאותו הם יקליטו ויקבלו את הדיסק הראשון שלהם..

לפניכם ילדה בת 11 אשר הגיעה אל אולפן ההקלטות שלנו ברמת גן בהפתעה. ההורים שלה חיפשו מתנה מקורית לגיל 11 וידעו שהחלום שלה זה להיות זמרת ולכן הם רכשו עבורה את חבילת "זמר/ת ליום אחד". כאשר היא הגיעה לאולפן היא מאוד התרגשה והופתעה מהמתנה. היא בחרה את השיר אור של אליעד נחום אותו היא ממש אוהבת ומעריצה. אנו עשינו איתה מספר חזרות על הביצוע לפני תחילת ההקלטה, סידרנו את הטון של הפלייבק בכדי שיתאים לטון שלה והדפסנו לה את המילים בכדי שהיא לא תצטרך לזכור זאת בעל פה.

בזמן ההקלטה, גם מפאת גילה הצעיר, גילינו סבלנות רבה ואיפוק רב ועבדנו איתה על הביצוע, על הגשת הטקסט, על האופן שבו היא פותחת את הפה שהיא שרה, ערכנו את הזיופים, תיקנו את הדברים ששמענו שהיו צריכים הדגשה ותיקון וכמובן הוספנו לקול שלה מגוון אפקטים בכדי להעשיר את התדרים של הסאונד ושל הוואקל שלה.

בסוף ההקלטה ליאל וההורים שלה שמעו את השיר ולא האמינו לתוצאה..התוצר המוגמר נשמע פי כמה יותר טוב מאיך שהיא נשמעת במציאות. לאחר מכן ליאל ביקשה שנעלה את השיר שלה ליוטיוב ולכן צילמנו אותה בסרטון קצר שבו היא אומרת איך היה לה להקליט אצלנו באולפן ההקלטות ואיך ההרגשה הזו של להיות זמרת מקצועית מרגישה ולאחר מכן שמנו את השיר שלה.

אתם מוזמנים להאזין, להתרגש יחד איתה ולעשות לייק לליאל!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן