להפוך את אהוב/ת ליבך לזמר/ת ליום אחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בעולם מונוטוני שכולו שיגרה, כדי להתמודד עם המציאות רובנו נעדיף להגשים כמה שיותר חלומות ילדות קטנים וגדולים. מבין ששל החלומות הנפוצים, מתחבא ברבים מאיתנו הצורך לשיר בצורה מקצועית באולפן הקלטות ומספיק בכך שהדבר יהיה ליום אחד מאושר.
אהובי ליבכם יודו לכם על היום בו הפכתם אותם לזמרים ליום אחד.

מחפשים דרך מקורית שבה תוכלו לבצע הגשמת חלום לבן זוג ? מחפשים רעיונות לאטרקציה בכדי להגשים חלום לבת זוג ? צריכים מתנה למי שאוהב לשיר? הגעתם למקום הנכון!

מקוריות זה שם המשחק

זמר/ת ליום אחד באולפני לי-רון
זמר/ת ליום אחד באולפני לי-רון

לאהובי ליבכם ניתן להעניק מתנות רבות, ניתן להגשים חלומות רבים ואף לחוות חוויות רבות – מדד המקוריות הוא המפתח להפיכת אהובי ליבכם למאושרים באמת.
את הזמרים החדשים ליום אחד תוכלו להפוך לכוכבים באמצעות הקלטה מקצועית בשירי קאבר רבים, לאחר מכן לעלות לרשתות החברתיות ולהקדיש לאהובכם הקדשה אישית, במתנה מקורית, ייחודית ומרגשת. כל אירוע מתוכנן הוא סיבה למסיבה ואין הגבלה על סוג האירוע או המטרה שלשמה אתם מבקשים להפוך את אהובכם לזמר/ת ליום אחד.

בחירת השיר

הצעד הראשון להגשמת החלום בחוויה מוזיקלית מרשימה ומרגשת, מתחיל בבחירת השיר.
מתוך מאגר עצום של עשרות אלפי פלייבקים לשירים, המחולק לסגנונות, שפות שונות ושירים המבוצעים על-ידי זמרים ולהקות מוכרים ואהובים.
אין צורך להילחץ, תוכלו לבחור את השיר להקלטה בהתייעצות עם חברים או אפילו לבחור את השיר ביום ההקלטה ב"אולפני לי-רון".

מלאכת מחשבת

הקלטה ועריכת שיר חייבים להיות מופקדים בידיים מקצועיות, ביום ההקלטה ב"אולפני לי-רון", אתם תרגישו בטוחים כי אהובי ליבכם נמצאים בידיים מקצועיות, בשילוב ניסיון וידע רבי שנים וציוד חדיש ומתקדם.
הזמר/ת המקלטים את השיר, מקליטים בסבלנות רבה כדי שהתוצאה הסופית תצא ברמה גבוהה מאוד.
בואו נודה על האמת, מרביתנו לא זמרים והיכולות הווקאליות שלנו לא מספיק טובות כדי שהשיר "לבדו" יהיה מספיק טוב, לשם כך ב"אולפני לי-רון" דואגים לעבוד עם הזמר/ת ליום אחד, לתקן ולערוך את הביצוע ואף להוסיף אפקטים שביחד יעלימו את הזיופים הנפוצים.
בשביל להיות זמר/ת ליום אחד לא צריכים להיות זמרים מקצועיים ולכן תופתעו לגלות שאהובי ליבכם ישודרגו פלאים ויהפכו לזמרים של ממש.

הכוכב הבא

זמרת ליום אחד
זמרת ליום אחד

לאחר שלב ההקלטה והעריכה המקצועית על השיר, "אולפני לי-רון" מספקים לכם דיסק עם התוצר שיהפוך את אהובי לבכם לזמר/ת ליום אחד.
כחלק מתהליך של מתנה, ניתן להדפיס תמונה (ניתן גם מספר תמונות) על הדיסק, לכתוב הקדשה אישית או כל רעיון יצירתי אחר העולה בראשכם.
מלבד האפשרות שלכם לקחת את השיר ולעשות איתו ככל העולה על רוחכם ברשתות החברתיות או לשימוש עצמי פרטי, כדי לסגור את שלב המתנה תוכלו לקבל את הדיסק באריזת עץ מהודרת בצבעים כחול או אדום.
בסוף התהליך הגשמת החלום, סיפקתם לאוהבי ליבכם חוויה ויצאתם עם מתנה מהודרת בהקדשה אישית.

לקוחותינו הרבים מעידים כי הרגישו תחושת שחרור, הנאה וחוויה אמיתית בזמן ולאחר הקלטת השיר.
חלק מהלקוחות שלנו גילו יכולות ווקאליות טובות ואף חושבים להפוך לזמר/ת ליותר מיום אחד.
אלפי זמרים חדשים ליום אחד נולדו "באולפני לי-רון", עכשיו הגיע תורכם.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן