זמר/ת ליום אחד – להקליט שיר באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בוא להיות זמר ליום אחד! בואי להיות זמרת ליום אחד! הגשמת חלום של פעם בחיים!

אתם יכולים לקבל הזדמנות פנטסטית – סוף סוף להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי, לעשות סוף סוף משהו עם הכישרון והקול שלכם! אם לא עכשיו אז מתי?!?!

זמרים ליום אחד
זמרים ליום אחד

רבים מן החוויות המוזיקליות שאנו מספקים הינם עבור זמרים מתחילים או חובבניים, כאלו שאוהבים לשיר או כאלו שחולמים להיות זמרים, אפילו אם הם חלמו בגיל קטן..כמו כן, אם אתם יודעים לנגן על כלי מסויים כמו גיטרה, חליל, חצוצרה, קלידים וכו'..תוכלו להקליט שיר שבו אתם מלווים את עצמכם מנגנים וכך ליצור את הפלייבק שלכם. האולפן שלנו מאובזר להקלטות וואקליות, ואם אתה נגן, אתה יכול להקליט את הכלי שלך שילווה אותך.

פשוט צלצלו אלינו ואנו נדון איתכם על כל האפשרויות וניידע אותך מה כדאי לך לעשות בכדי להיות זמר/ת ליום אחד!

 

כדי להזמין סשן הקלטות בחבילת זמר/ת ליום אחד פשוט צור קשר או דרך הטלפון 054-52-53-673 (אם כבר הזמנת חבילה אז תאמר לנו את מס' ההזמנה שלך).

 

ככלל, הקלטת שיר הינה כשעה עד שעה וחצי באולפן ההקלטות וניתן להקליט בזמן הזה שיר אחד בלבד. במקרים נדירים אנו מאפשרים להקליט יותר שירים אם השיר פשוט יחסית ואם הבן אדם שמקליט מקצועי ברמה גבוהה..אבל זה יכול לקחת יותר זמן ממה שאתם חושבים לכל שיר..בכדי לייצר שיר באיכות גבוהה צריך לעבוד עליו קשה..גם ביונסה לא מקליטה שיר בטייק אחד..אנו תמיד מעודדים את הזמרים והזמרות שמקליטים אצלנו להתמקד באיכות השיר ולא בכמות השירים המוקלטים..בכך תוכלו לקבל הקלטה שאתם גאים בה למשך שנים רבות.

בחר את השירים שלך מראש

אנו ממליצים לכם לבחור את השיר/ים שאתם רוצים להקליט מראש, מבעוד מועד לפני ההגעה לאולפן..זאת בכדי שתוכלו להתאמן בבית ולהחליט האם שיר כזה או אחר אכן מתאים לכם לגוון קול ולרמת הקושי…ניתן לבחור כל שיר פופולרי ואנו נוכל להשיג את רוב הפלייבקים.

רק צרו קשר או טלפנו 054-52-53-673 בעת ביצוע ההזמנה ואנו נודיע לך אם אנחנו יכולים לקבל ולהשיג את הפלייבק לשיר שבחרת.

אם אתה רוצה שנשלח לך קובץ של השיר לתרגול מראש בדוא"ל, אין בעיה בכלל ואנחנו ממליצים על כך. תודיע לנו ואנחנו נשלח אותם עבורך.

ייתכן שתהיה לך גרסה משלך של פלייבק שברצונך להשתמש בו. אם כן, אנא הביאו את זה אתכם ביום ההקלטה שנקבע (רצוי על תקליטור כמו רצועת אודיו או .Wav / MP3 קובץ פורמט).

אם אתה רוצה להקליט שיר שעבורו אנחנו לא יכולים להשיג פלייבק, אנחנו יכולים להכין פלייבק במיוחד שיהיה מיוצר בשבילך על ידי מוסיקאים בסטודיו שלנו תמורת תשלום נוסף.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן