מתנה מוזיקלית לגבר או לאישה שלך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם את רוצה להגשים חלום לבן הזוג שלך זו ההזדמנות!

אם אתה רוצה להפתיע אותה השנה עם המתנה הכי מקורית שיש – זו ההזדמנות שלך!

אתם יכולים להפוך את האנשים הכי חשובים לכם בחיים לזמרים או זמרות ליום אחד..

אם היא אוהבת לשיר, אם הוא אוהב קריוקי..זה הזמן שלכם להעניק להם מתנה ייחודית במינה!

אולפני לי-רון מזמינים אתכם לארגן חבילת הפתעה מיוחדת לאהובי ליבכם..זמר או זמרת ליום אחד.

איך זה מתבצע? 

הדבר הראשון הוא להחליט איזה סוג חבילה תרצו. יש לנו מספר חבילות לזמרים וזמרות. ההבדלים בניהם הם לא רק במחיר אלא בחבילה אחת יש אפשרות להקליט את השיר בחבילה אחרת לעשות גם וידאו קליפ, בחבילה אחרת מקבלים גם אריזה מהודרת מעץ והדפסת תמונה על דיסק..ויש הבדלים בין החבילות לכן תבחרו את החבילה בהתאם לתקציב שלכם וברמה שאתם רוצים שהמתנה שלכם תהיה..כל החבילות שלנו שוות אך תבחרו משהו שמתאים לכם וגם מתאים למי שיקבל את המתנה ממכם.

הדבר השני הוא לתאם איתנו מועד הגעה. אם מדובר ביום הולדת ואתם רוצים להגיע בתאריך ספציפי רצוי לבדוק שאנו פנויים בתאריך ובשעה שתרצו..לכן נא לתאם מועד הגעה לפני שרוכשים את החבילה.

הדבר השלישי לאחר שהחלטתם איזו חבילה תרצו ומתי תגיעו הוא לרכוש את החבילה. אפשר לרכוש אותה אונליין או דרכנו ישירות באולפן בשיחת טלפון או במייל. ניתן לשלם בהעברה בנקאית, צ'ק, מזומן או פייפאל. באשראי אפשר לשלם רק דרך האתר.

זהו – רכשתם את החבילה במתנה לבן / בת הזוג שלכם. 

השלב הבא הוא להגיע לאולפן ביום ובשעה שקבענו.

זמרים ליום אחד
זמרים ליום אחד

כאשר תגיעו עם בן או בת הזוג שלכם ותפתיעו אותם זה יהיה בצורה הבאה:

הוא או היא ייכנסו בדלת האקוסטית שלנו ויתפעלו במבט ראשון מכל הציוד היוקרתי של האולפן, יצפו באקוסטיקה מקיר לקיר, בחלון המשוריינת שמפרידה בין חדר ההקלטה לחדר העריכה וכמובן יתפעלו לפגוש את אנשי הצוות המקצועיים שלנו ויקבלו יחס חס ואוהב מהרגע הראשון..

אנו נסביר כי הוא או היא קיבלו מתנה מיוחדת במינה והיא להקליט שיר קאבר מקצועי. לאחר מכן נסביר שצריך כעת לבחור שיר לביצוע.

נציע מספר אופציות ונעשה קצת חזרה כדי להתאים את הסולם של השיר שייבחר.

אחרי שבחרנו שיר נתחיל בהליך ההקלטה..נעשה מס' טייקים, נערוך את הקול, נוסיף כל מיני אפקטים חשובים, נסדר את הסאונד ובעיקר נסביר למי שמקבל את המתנה איך לשיר טוב יותר, איך לגרום לקול להשמע טוב יותר, איך להגיש טקסט יותר נכון, ונציג כיצד זמרים מקצועיים עובדים באולפן וכמה זה לא קל וכמה זה שונה מקריוקי..

לבסוף, אנו נערוך את הקול והסאונד ונשפר אותו לרמה הגבוהה ביותר.

את השיר הם יקבלו ממש כאשר נסיים לערוך והם ייצאו כבר מהאולפן עם הדיסק שלהם והשיר שהם הקליטו..כמו כן אנו שולחים להם את הביצוע למייל ולוואטאפ כדי שהם יוכלו לשתף ולהתגאות במתנה שהם זה הרגע קיבלו ממכם..

זה הזמן שלכם להפתיע את בני הזוג עם מתנה יוקרתית ומיוחדת ולהפוך את החלום שלהם למציאות – תנו לו / לה להיות זמר/ת מקצועי ליום אחד ולהיות מופתע/ת מאושר מהמחשבה המקורית שלכם ביום הולדת.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן