כוכב מוזיקה באולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אתה יכול להיות כוכב רוק , פופ, ראפ או כל ז'אנר שרק תבחר ליום אחד…זה הזמן להגשים את חלום הילדות שלך!!

תמיד רצית להיות זמר או זמרת אבל החלום התנפץ? היום יש לך סיכוי לראות איך זה להיות אמן הקלטה, לייצר את הדיסק שלך ולהשמיע לכל המשפחה, ולכל החברים שלך שיראו מה עולם המוזיקה הפסיד!

אז מה זה להיות כוכב מוזיקה?

הקלטת שיר באולפן

כוכב מוזיקה ליום אחד
כוכב מוזיקה ליום אחד

אתם תקליטו שיר באולפן הקלטות מקצועי. תכנסו לתוך חדר הקלטה פרטי ותוכיחו שהקול שלכם צריך להישמע בכל העולם. וגם אם אתם קצת מזייפים לא קרה כלום, יש לנו תוכנה לתיקון זיופים ואנו נוכל לשפר את הדיוק שלכם. תוך כדי שאתם שרים אתם תשמעו את הקול שלכם ואת המוזיקה באמצעות אוזניות אקוסטיות מיוחדות.

עבודה עם מאמן ווקאלי מקצועי
לעבוד עם מאמן ווקאלי מקצועי בדיוק כמו שזמרים עושים. המאמן הוואקלי הוא מפיק מוזיקלי מנוסה שיודע לעזור לכם להוציא את הביצוע הטוב ביותר, לערוך את הקול שלכם, ולומר לכם מה טוב ומה פחות טוב בשירה שלכם ובכך הוא יודע להוציא את החסרונות ולהפוך אותם ליתרונות.

צילום
ניתן לצלם את עצמכם שרים את השיר ולהפיק מכך וידאו קליפ מרשים ומושקע. ניתן גם לעשות וידאו קליפ שהוא סרטון עם תמונות..בדיוק כפי שאומנים וזמרים מעלים ליוטיוב או זמרים חובבניים מעלים שירי קאברים.

חדר הבקרה
זה המקום שבו עורכים את הקולות והמוסיקה. החדר בו המפיק יושב ושומע אתכם במוניטורים איכותיים ובציוד הקלטה מקצועי. כאן בסופו של דבר גם אתם תשמעו את השיר ותקבלו את הדיסק.

המוצר המוגמר
אתם תקבלו בסוף ההקלטה דיסק בעיצוב אישי עם הדפסת תמונה שלכם על הדיסק. כמו כן, ניתן לקבל את הדיסק גם באריזת עץ מהודרת..רעיון למתנה מקורית שאין שני לו!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן