הקלטת שיר באולפן ליום הולדת – חוויה מוזיקלית

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מחפשים אחר מתנה ליום הולדת, שתהיה גם מקורית וגם מפתיעה? מכל המתנות בעולם, רק הקלטת שיר באולפן הקלטות כמתנה ליום הולדת, היא המתנה שלנצח תהיה מקורית, ייחודית כל פעם מחדש ומהנה למקליט או מקליטת השיר, למשפחה ולחברים השומעים את השיר או אפילו צופים בקליפ של השיר.

הקלטת שיר באולפן: מתנה מקורית ליום ההולדת

אם חשבתם שתענוג הקלטת השיר שמורה אך ורק לזמרים מקצועיים – תחשבו שוב!
זה מספר רב של שנים ש”אולפני לי-רון” פתחו את שערי האולפן להקלטות שירים לאירועים כמתנה בהקלטת שיר כיחיד, הקלטת שיר זוגית וכמובן גם הקלטת שיר קבוצתית כמתנה.
“אולפני לי-רון” לא הפכו לשחקנים החזקים בהקלטות האירועים בין לילה, כדי לצבור את הניסיון הרב עברנו עשרות אלפי שעות הקלטה עם מגוון רב של אירועים כמו הקלטת שיר לבר ובת מצווה, הקלטת שיר פרידה מעובד מהעבודה, מסיבת רווקים או רווקות, הקלטת שיר לחתונה, מתנה ליום האהבה ועוד.
המשותף לכל המקליטים? כולם הופכים להיות זמרים ליום אחד ורוב המקליטים אינם זמרים כלל, המגיעים לאולפן ההקלטות יודעים שניתן להקליט בצורה חופשית, נקייה מדאגות, בליווי מקצועי וכמובן עם תיקוני זיופים וקול באמצעות תוכנות מתקדמות.

אירוע נפוץ בקרב הקלטת שיר לכל אירוע הוא הקלטת שיר ליום הולדת כמתנה לאדם קרוב, ליום ההקלטה עבור המקליט/ה או הקלטת שיר שלכם עבור יום הולדת של בני משפחה או חברים קרובים.
להבדיל ממרבית האירועים, יום הולדת מגיע פעם בשנה וכל שנה אתם צריכים לחשוב על מתנה מקורית וייחודית.
רבים מהמחפשים אחר מתנה ימצאו עצמם קונים מתנות כדוגמת בשמים, בגדים וחפצים נוספים וכן ימי ספא או טיסות לחו”ל.
עם הכבוד הראוי לכל מתנה ובכל תקציב אשר תבחרו להשקיע, אף מתנה לא תוכל לרגש ולהיות מקורית יותר כמו הקלטת שיר ליום הולדת, מתנה שלנצח תהיה ייחודית ומקורית כל פעם מחדש.

שיר במתנה
שיר במתנה

כניסה לאולפן ההקלטות, הופכים לזמרים ליום אחד

טרם קביעת יום ושעת הקלטה ב”אולפני לי-רון”, רצוי לבחור שיר שאותו תרצו להקליט וכן האם אתם משאירים את מילות השיר המקוריות או שאולי אתם מתכוונים לשנות את מילות השיר (ניתן גם לבחור את השיר גם ביום ההקלטה).

למרות שלרובנו אין יכולות שירה גבוהות והרוב מרבים לזייף, “אולפני לי-רון” יהפכו את החוויה המוזיקלית למהנה במיוחד הכוללת מפיק מוזיקלי רב ניסיון בתחום הקלטות לאירועים המלווה אתכם בכל תהליך ההקלטה ודואג לבצע חזרות על כל הנקודות החשובות, ציוד הקלטה מתקדם, בידוד אקוסטי איכותי, תוכנות עריכה מתקדמות והכל כדי לספק שיר ברמה גבוהה עם תיקוני קול וזיופים טבעיים.
בסיום הקלטת השיר כמתנה ליום ההולדת, המפיק המוזיקלי ידאג לעריכת השיר והוספת האפקטים המתאימים שיהפכו אתכם לזמרים ליום אחד או יותר מכך.

בגמר העריכה תקבלו דיסק עם השיר, אותו תוכלו לגבות בכל אמצעי זיכרון הקיים ברשותכם.
על גבי הדיסק ניתן להדפיס תמונות והקדשות שונות, לצרף הקדשה או ברכה יחד עם הדיסק והכל באריזת עץ יוקרתית בצבעים כחול או אדום.
כדי להוסיף היבט ויזואלי, מומלץ לברר עם “אולפני לי-רון” אודות הפיכת השיר במתנה ליום ההולדת לקליפ במתנה ליום ההולדת.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן