הקלטת שיר באולפן לאומנים וזמרים מתחילים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפן הקלטות מקצועי נראה לחלק מהאומנים והזמרים המתחילים כדבר בלתי אפשרי, אם טרם הבנתם את זה חשוב להתעורר אל המציאות העכשווית: כבר מספר רב של שנים שאולפן הקלטות מקצועי זמין לאומנים וזמרים מתחילים. מדוע חשוב להשקיע בקריירה המוזיקלית דווקא בהתחלה? והאם ההקלטה באולפן מקצועי לזמרים מתחילים זהה להקלטה של זמרים גדולים ומוכרים? כן! בואו להגשים חלום מוזיקלי ולהרגיש זמר/ת ליום אחד!

בניית קריירה מוזיקלית מתחילה מבסיס מקצועי

אומנים מוזיקליים בתחילת דרכם או זמרים מתחילים מחפשים לא פעם לבנות קריירה מוזיקלית, כדי לנסות להתניע את הקריירה נעשות לא מעט טעויות בדרך ובניהן הקלטת שיר באולפן הקלטות ביתי חובבני או בצורה לא מקצועית מספיק, העדר לווי מפיק מוזיקלי, בעיות עריכה ובעיות נוספות המובילות לתוצאה סופית לא מקצועית.
החשיבות לבניית בסיס מקצועי כבר בתחילת הקריירה היא קריטית, המשוואה פשוטה: אם לא תיקחו את עצמכם ברצינות ולא תמצבו את עצמכם כזמרים מקצועיים ואיכותיים בז'אנר שלכם כבר בהתחלה, לא תצליחו לציבור קהל מעריצים ואף אתם עלולים לפגוע בהתקדמות העתידית שלכם עם שליפת "חומרי ארכיון" מביכים.

עד לפני כמה שנים זמרים מתחילים ובינוניים עוד שאלו את השאלה שהייתה נפוצה: "האם הקלטת שיר באולפן הקלטות אפשרית לזמרים מתחילים?". אם טרם בדקתם את תחום המוזיקה ואולפני ההקלטות המקצועיים, הימים בהם אולפני ההקלטות המקצועיים היו שמורים רק לזמרים הגדולים חלפו.
"אולפני לי-רון" פתחו את שערי האולפן גם לזמרים מתחילים ובינוניים לפני כמספר שנים, בלווי מפיק מוזיקלי מקצועי ואישי לכל מקליט/ה ובהקלטה באולפן הקלטות מתקדם.
הקלטת שיר באולפן לאומנים וזמרים מתחילים? אפשרי בהחלט!

כשאין לכם שירים משלכם, מקליטים שירי קאבר באולפן הקלטות

כאומנים מתחילים-באמצע הדרך, באולפן ההקלטות אתם מקבלים את אותו היחס והמקצועיות כמו הכוכבים הגדולים, אך עדיין חשוב לזכור שכמעט לכל הזמרים המתחילים אין שירים משלהם ולמרות זאת הם מעוניינים להתקדם ולהוכיח את הכישרון המוזיקלי שלהם.
הפתרון לסוגיה הזו שפיצח את האפשרות לפתוח את אולפן ההקלטות המקצועי גם לזמרים המתחילים: הקלטת שירי קאבר באולפן הקלטות.
כבר למעלה מעשור שזמרים מתחילים מעלים שירי קאבר ליוטיוב, רובם המכריע מבצע את ההקלטות בצורה לא מקצועית אמנם, אך המציאות בשטח ברורה וכדי להתקדם מומלץ לבחור שירי קאבר אותם תרצו להקליט (כאלו שיבליטו את הכישורים המוזיקליים שלכם) ולהתקדם בז'אנר שלכם.

יום ההקלטה לאומן וזמר מתחיל זהה ליום הקלטה של הכוכבים הגדולים

לאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים להשקיע בקריירה ובעתיד המוזיקלי שלכם, התחילו לבדוק את שירי הקאבר אותם תרצו להקליט, מומלץ לדרג לעצמכם ברשימה את השיר המועדף ביותר עליכם.
כדי להבטיח יום ושעת הקלטה בתאריך נוח ומספיק זמן מראש, התקשרו ל"אולפני לי-רון" ותאמו את זמני ההקלטה, אם אתם מעוניינים להפוך את שיר הקאבר שלכם לצילום קליפ קאבר בררו עם משרדי האולפן על אפשרות צילום קליפ בעריכה מקצועית.
טרם יום ההקלטה ובדומה לזמרים הגדולים, מומלץ לבצע פעולות לאימון וחימום הקול וכן לשמור על קולכם (חשוב מאוד לא לצעוק או לדבר הרבה לפני יום ההקלטה).

במהלך כל יום ההקלטה ילווה אתכם מפיק מוזיקלי מקצועי ועתיר ניסיון בהקלטות מתחומים שונים, המפיק המוזיקלי יסדר ויכוון אתכם לפני ההקלטה, יחזור אתכם על מקומות שדורשים מקסום יכולות מוזיקליות וכן יבצע פעולות נוספות למיצוי היכולות המוזיקליות שלכם.
ההקלטה מבוצעת באולפן הקלטות הכולל ציוד מתקדם להקלטה באיכות סאונד גבוהה במיוחד, בידוד אקוסטי איכותי מקיר לקיר לבידוד רעשי רקע וכן תוכנות עריכה לשיפור ותיקון הקול בהתאם לצורך.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקלי יערוך את השיר ויוסיף את האפקטים המתאימים ליצירת שיר קאבר מקצועי משלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן