שאלות ותשובות – חבילת זמר או זמרת ליום אחד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לכם יש שאלות בנושא מגוון החבילות שלנו להפתעת זמר/ת ליום אחד, ולנו יש את התשובות!

להלן שאלות נפוצות שקיבלנו על הקלטת שיר באולפן ההקלטות שלנו בהפתעה, עם התשובות החשובות שאתם קיבלתם!

1- כיצד אוכל לאשר הזמנה? 
אם תרצו, ניתן לשלם מראש את התשלום, אם אתם רוצים שנשמור לכם את המקום אנו דורשים פיקדון בסך 150 ש"ח כדי לאשר הזמנה. הסכום ישולם ביום שאתם מגיעים אלינו, כאשר אנו נבקש ממך לאשר את התשלום.

2 – האם אני יכול לשנות את החבילה שלי לאחר הזמנתי?
למעט חבילת זמר/ת ליום אחד הכוללת צילומי וידאו, אשר צריכה להיות מאושר באופן סופי מראש, כל שאר החבילות ניתנות להזזה מבחינת תאריך ושעה, שזה יכול להיעשות גם בכל עת עד 24 שעות לפני.

3 – האם נוכל להביא את שתייה וגם אוכל שלנו לאולפן הקלטות?
לתוך האולפן אי אפשר להכניס שתיה ומזון אך בחוץ יש שולחן וכיסאות ולכן כן אין בעיה!

4 – האם אנחנו צריכים להביא כוסות משקה שלנו?
אנו גם מספקים שתיה עבור האירוע שלך. מים, בירה ואלכוהול.

הקלטת שיר באולפן הקלטות
הקלטת שיר באולפן הקלטות

5 – כמה שירים אנחנו יכולים לשיר וכמה זמן נמשך החוויה?
על פני תקופה של שעתיים המוקצה לפעילות שלך ניתן להקליט שיר אחד בלבד. אם הוספת וידאו לחבילה שלך אז יש עוד מעט זמן לצילומים, אך מדובר רק בהקלטת שיר אחד שעובדים עליו רבות בכדי שהוא יישמע מעולה ומקצועי.

6 – האם כל אחד מאיתנו מקבל דיסק של ההקלטה שלנו ?
דיסק עבור משתתף אחד כלול במחיר. אנו מספקים דיסק ממותג באיכות גבוהה עם הדפסה על הדיסק של תמונה או הקדשה. אם אתה רוצה לשלוח תמונות אשר אתה רוצה שיוכלו להיות מודפסות על גבי תקליטור אנחנו יכולים להכין אותם בשבילך לפני המסיבה. למרות שרוב האנשים מעדיפים לקחת את התקליטור מהאולפן שהם יוצאים באותו יום, אם אתה רוצה לבחור תמונות שצילמתם ביום האולפן תוכל לשלוח לנו ואנו נכין את הדיסקים עבורך תוך מס' ימים.

7 – מה עוד כלול במחיר?
אנו נביא לכם פלייבקים איכותיים, הדרכה צמודה וליווי אישי מקצועי. כמו כן, אנו מספקים עותקים דיגיטליים של המוסיקה אשר ניתן לשתף באינטרנט עם חברים ובני משפחה.

8 – האם הסטודיו מתאים לנכים?
כן. הסטודיו נמצא בקומת קרקע ללא מדרגות.

9 – מעולם לא היינו בסטודיו או באולפן הקלטות – מה אפשר לצפות?
אתה תהיה מודרך דרך כל שלב של ביצוע ההקלטה שלך, כך שאתה לא צריך לדאוג לא לדעת את התהליך של הפיכת הדיסק שלך. העיקר הוא פשוט ליהנות מהחוויה, אנו נוודא שזה הולך בצורה חלקה, אנו יכולים להבטיח לך שיהיה בילוי זמן פנטסטי.

10 – מתי אנחנו צריכים להחליט על אילו מסלולים/חבילות אנחנו רוצים?
באופן אידיאלי, לא יאוחר משבוע לפני האירוע שלך. אנו עובדים לפי יומן ולכן צריך לתאם איתנו הגעה מראש. קחו בחשבון שאם לא תקבעו איתנו מראש ייתכן שלא יהיה לנו מקום פנוי להקלטות ולא נוכל לספק לכם את מה שאתם רוצים.

11 – האם יש לנו צורך להביא מילים לשיר?
לא, אנו נספק מילים מודפסות עבור השיר עבור המשתתפים.

12 – למה יש רק שיר אחד בחבילת זמר ליום אחד?

מכיוון שבגכדי להקליט שיר אחד בצורה מקצועית יש צורך לעריכה רבה, תיקוני זיופים, הוספת אפקטים, סידור סאונד וכן, זמן גם לבחירת השיר ובדיקה שהוא אכן מתאים לגוון קול ולטון. בנוסף, לאורך כל הדרך אנו נעצור, נעשה עוד טייקים ולא נקליט בצורה רציפה..לכן דברים אלו לוקחים זמן רב, בשונה מקריוקי ששרים פעם אחת וזהו, בהקלטה מקצועית שרים המון פעמים את אותן השורות בכדי שהמפיק המוזיקלי יוכל לערוך וללטש את הקול.

אם יש לך שאלות שלא נענו כאן, אנא צור קשר!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן