זמר ליום אחד – מתנה לגבר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לבעל או לחבר שלך יש יום הולדת? מחפשת מתנה ליום הולדת של הגבר שלך? נמאס לך שוב לקנות לו בושם או חולצה? לאולפני לי-רון יש מתנה ייחודית ומקורית שאותה תוכלי להעניק בהפתעה ביום הולדת שלו!

זמר ליום אחד באולפן הקלטות

כן כן! את יכולה להפוך את הגבר שלך לזמר ליום אחד..בדיוק כמו שאת יכולה לרכוש לו טייס ליום אחד, נהג מירוצים ליום אחד, את יכולה להפוך אותו לזמר מקצועי ביום אחד! איך זה קורה ומה עוד את צריכה לדעת? כל המידע כאן לפנייך!

זמר ליום אחד
זמר ליום אחד

אז בכדי להפתיע את הגבר שלך ביום הולדת שלו את צריכה לעשות את השלבים הבאים:

  1. אלמנט ההפתעה – אל תגידי לו כלום לפני זה. את רק צריכה לקבוע איתו מועד הקלטה, אנו נעשה את כל השאר. כמו כן, את צריכה לוודא שהוא לא קם בבוקר צרוד או חולה..אם כן נצטרך להזיז את ההקלטה כי ישמעו זאת על הקול שלו..לכן חשוב שתוודאי כבר יום לפני שהוא לא צועק או מצטנן.
  2. הגיעו לאולפן – שאת מגיעה לאולפן יחד איתו אל תאמרי לו עדיין לאן הגעתם. כאשר תגיעו יקבל את פניכם המפיק המוזיקלי מחוץ לאולפן ההקלטות. הוא יגיד לו "שלום" וישאל אותו אם הוא יודע לאן הוא הגיע. לאחר שהוא יגיד שהוא לא יודע ושאין לו מושג אנו נציג לו 2 דלתות חוץ. נסביר לו שהוא צריך לבחור בדלת ימין או דלת שמאל, וכמובן "אל תפחד להכנס"..כאן המחשבות של הגברים שמגיעים אלינו נעות בין "בטח זה חדר בריחה" לבין "אני לא רוצה שתעשה לי מאסז"..אבל ברגע שפותחים את הדלת ורואים את כל האקוסטיקה והציוד של האולפן נופל האסימון "יששש אני הולך להקליט שיר"..אתם לא יודעים כמה אנשים נכנסים לאולפן ומתרגשים עד דמעות, כן כן, גם ובעיקר גברים! ומודים כל רגע לאישה שלהם על ההפתעה..
  3. הורדת הלחץ ובחירת שיר – אחרי כמה דקות של לחץ אנו נסביר את התהליך של ההקלטה ומה שהולך להיות באולפן..נסביר שהולכים להקליט שיר קאבר לאחד מהשירים שהוא אוהב. נדפיס לו את המילים ונעשה חזרה קטנה עד שנבחר את השיר הספציפי שהוא רוצה..יש אלפי אופציות ואנו רוצים שהוא ייבחר את השיר הכי מתאים לו שהוא יכול לעשות הכי טוב ושיר כמובן שהוא יאהב ויתחבר אליו וירצה לשמוע אותו גם בעתיד!
  4. הקלטה – בשלב ההקלטה אנו נדריך אותו בצורה מקצועית, נלווה אותו בכל התהליך, נוסיף אפקטים לקול שלו, ניקח את הטייקים הכי טובים שהוא עשה ונסביר לו איך לשיר טוב יותר.
  5. הדפסת תמונה על הדיסק – אחרי שהשיר מוכן אנו מדפיסים תמונה שלו על הדיסק עם הקדשה מסוימת שאת תרצי להוסיף.
  6. קבלת אריזה מהודרת מעץ – אחרי שהשיר ערוך ומוכן אנו נעניק לו אריזה מיוחדת ומהודרת מעץ שמותאמת במיוחד לדיסקים.
  7. שלום ולהתראות בפעם הבאה – לאחר מכן אתם יוצאים מהאולפן עם חיוך עד לפעם הבאה שתרצו להגיע בהפתעה!

מחכים לראותכם באולפני לי-רון – לחגוג יום הולדת מקורית, רק אצלנו!

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא 👇

דילוג לתוכן